گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

 یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخصی می باشد  که توسط کمپانی Activision برای PC منتشر شده است. این عنوان اولین شماره سری Modern Warfare است که به عنوان یک شوتر اول شخص شخصیت پردازی و داستان خارق العاده ای دارد. داستان...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

 یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخصی می باشد  که توسط کمپانی Activision برای PC منتشر شده است. این عنوان اولین شماره سری Modern Warfare است که به عنوان یک شوتر اول شخص شخصیت پردازی و داستان خارق العاده ای دارد. داستان بازی از دید کاپیتان مکتاویش (سوپ) و زمانی که اولین دوره رسمی سربازی اش را می گذراند روایت می شود و پایان بندی فوق العاده ای دارد. کنترل شخصیت بازی و حرکت زاویه دوربین و اسلحه بسیار فوق العاده کار شده ومطمئنا از همچنین گیم پلی روانی هر کسی به وجد خواهد آمد. از این قسمت که بگذریم به هوش مصنوعی عالی هم تیمی هایتان و دشمنان می رسیم که از همون ماموریت اول در کشتی شما را شگفت زده خواهند کرد. واقعا در COD4 نمای کامل همکاری استراتژی را احساس می کنید. البته باید فرمان بردار کاپیتان باشید. اگر هر چیزی از گیم پلی بازی شما را مشعوف کند قطعا کوتاهی بیش از حد بازی که بیشتر از ۵ تا ۶ ساعت نخواهد بود کمی باعث ناراحتی شما گردد. علی رقم اینکه بازی کلیشه خطی خود را دنبال می کند ولی اینقدر حرفه ای کار شده که هر مرحله جذابیت های خاص خود را داشته و گیمر هیچگاه در طول بازی احساس خستگی نخواهد کرد.

| دانلود  نسخه فشرده  بازی با حجم ۱٫۹ گیگابایت از دی ال فاکس!|

نسخه فشرده KaOs

…. درخواستی کاربران ….

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی  :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor:Pentium 4 @ 3.2 GHz/AMD Athlon 64 3200+
Memory: 1 GB
Hard Drive: 12 GB Free
Video Memory: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار19 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود18804
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON