گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱
حجم
دستهنقد و بررسی
فرمت

بازی Ghostwire Tokyo ساخته استودیو Tango Gameworks عنوانی در سبک اکشن – ماجراجویی ساخت ژاپن است که با توجه به پیشینه درخشان و پتانسیل بالای ژاپنی ها در تصویر کشیدن فرهنگ و داستان های باستانی ، میتوان انتظار تجربه...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Ghostwire Tokyo ساخته استودیو Tango Gameworks عنوانی در سبک اکشن – ماجراجویی ساخت ژاپن است که با توجه به پیشینه درخشان و پتانسیل بالای ژاپنی ها در تصویر کشیدن فرهنگ و داستان های باستانی ، میتوان انتظار تجربه ای هیجان انگیز و مهیج را از این بازی داشت ‌.
با نقد و بررسی این بازی همراه ما باشید :

 

همانطور که اشاره کردیم استودیو های بازیسازی ژاپنی تمرکز بسیار بالایی در خلق آثار باستانی و همچنین و ارائه فرهنگ و تمدن خود به کاربران دارند که این نکته باعث پیشرفت چشمگیر آن ها در این صنعت عظیم شده است .
از زمان رونمایی از عنوان Ghostwire : Tokyo همه طرفداران سبک اکشن و به اصطلاح Hack & Slash متوجه جو و حال و هوای المان های باستانی این بازی شدند .
اما نکته کلیدی داستان که فکر کاربران و گیمر هارا مشغول کرده بود این بود که آیا Ghostwire : Tokyo با تمام پتانسیل بالایی که از خودش در طی تریلر ها و تصاویر منتشر شده نشان داده ، میتواند تجربه ای خاص و سرگرم کننده ای را به مخاطبان خود منتقل کند یا نه .

بعد از انتشار رسمی Ghostwire : Tokyo ، نقد و بررسی های مختلف و بازخورد های مثبت و منفی ارائه شده توسط جامعه گیمر و وبسایت های منتقد مشخص شد بازی Ghostwire : Tokyo با تمام مشکلات و باگ های مکانیکی که دارد قادر به این است که مخاطبان سبک اکشن را ساعت ها مجذوب و سرگرم خود کند .
داستان مهیج بازی ، مکانیک های جذاب و منحصر به فرد مبارزه و حتی موسیقی متن جذاب از نکات کلیدی است که این بازی را برای مخاطب جالب و هیجان انگیز میکند .

داستان بازی از مهم ترین المان هایی است که کاربر و گیمر را وادار به تجربه بازی و ادامه دادن و لذت بردن از آن میکند . داستان بازی Ghostwire : tokyo روایت این بازی نیز از همان داستان هاییست که شما را وادار به ادامه و تجربه بازی خواهد کرد ؛ روحی به اسم KK در بدن پسری به نام آکیتو قرار می‌گیرد که طی یک سانحه جان خود را از دست داده است. آکیتو پس از اینکه به‌هوش می‌آید، متوجه تغییراتی در ظاهر خود شده و وحشت می‌کند. این در حالی است که KK سعی بر آرام کردن آکیتو، قهرمان داستان داشته و اندکی بعد، روح‌های سرگردانی را می‌بینند که به شهر شیبویا توکیو حمله کرده‌اند. روح‌هایی که ویزیتور نامیده شده و مشخص نیست که چرا و به چه شکل پا به این جهان گذاشته‌اند. ویزیتورها تنها یک هدف دارند و آن هم چیزی جز تسخیر و به دام انداختن روح انسان‌ها نیست.
آکیتو شخصیت اصلی داستان ضمن مبارزه با ویزیتور ها باید از دلیل حمله آن ها و این که چه بلایی سر توکیو آمده است ، مطلع شود .

خط داستانی بازی با همه نکات مثبتی که دارد ، دارای مشکل تعادل و بالانس شرح داستانی است به طوری که کاربر متوجه پیش روی و رشد قدرت هایش در پروسه مبارزات و همچنین ارتقا سطح کاراکتر خود نمیشود .

مکانیک های مبارزه های بازی عمدتا بصورت چهار عنصر باد ، آتش ، آب و الکتریسیته است که کاراکتر شما به آن ها دسترسی داشته و نحوه استفاده و استراتژی شما در به کار بردن آن ها از نکات مثبت بازی است که نمایانگر آزادی عمل شما در گذراندن مأموریت ها میباشد .
ولی سوال دیگری که ذهن مخاطب را درگیر میکند این است که آیا سیستم مبارزاتی جالب و مهیج میتواند به تنهایی باعث یک تجربه خاص و دلنشین از یک بازی سبک اکشن – ماجراجویی شود ؟!ایده طراحی ارتقا سیستم توانایی ها و درخت مهارت ها در این بازی و همچنین جمع آوری XP که عمدتا در مبارزات شما خلاصه میشود ، از نکات بسیار جذاب Ghostwire : Tokyo محسوب میشود . به این شکل که توانایی ها نقش مفید و مؤثری در مبارزات شما با ویزیتور ها دارند که تجربه یک بازی اکشن دلنشین را به شما خواهد داد .

مأموریت‌های اصلی بازی طراحی نسبتا خوبی دارند و صرفا در کشتن ویزیتور ها خلاصه نمیشوند . با اینکه طراحان تلاش زیادی برای تکراری نبودن مراحل انجام داده اند اما همچنان طیف زیادی از طرفداران سبک بازی های اکشن بر این باورند که ghostwire : Tokyo از خط داستانی خسته کننده و مراحل و سیستم مبارزاتی تکراری برخوردار است ولی طی بازخوردی که از کاربران Steam منتشر شده است بیش از ۶۰% کاربران مخالف این نظر اند و بر این باورند که این بازی با توجه به همه مشکلاتی که دارد میتواند شما را غرق فضای بصری و جذاب خود بکند و ساعت ها شمارا سرگرم کند .

مراحل فرعی بازی که کمک بسیاری به شما در رشد کاراکتر خود و همچنین دستیابی به توانایی های جدید میکند از نکات قابل توجه این بازی است که ضمن سرگرم کننده بودن ، از مبارزات جذاب و طراحی خیره کننده ای برخوردار است .

جزئیات گرافیکی ، طراحی جلو های ویژه بصری ،استفاده خارق العاده طراحان استودیو تانگو گیم‌ورکس از افسانه های قدیمی ژاپنی در خط داستانی بازی و حتی بافت بسیار جذاب و منحصر به فرد باران و ذرات برف از نکات دیگریست که مخاطب را جذب ghostwire : tokyo میکند .

از نظر فنی نیز بازی دارای مشکلات و باگ های متعددی از جمله افت فریم ناگهانی و مشکلات سخت افزاری مربوط به بنچمارک ها میباشد اما این سری از مشکلات حداقل طی بررسی های صورت گرفته ، موجب تاثیر منفی در تجربه گیمر نخواهد شد . موسیقی جذاب این بازی در حین تمامی مراحل و باس فایت های جذاب از تجربه های لذت بخش این بازی است ، نه به شکلی که بتوان این بازی را به تمامی گیمر های سبک اکشن پیشنهاد داد اما اگر علاقه ای به خط داستانی هیجان انگیز با الهام از افسانه های تاریخی هستید حتما از این بازی لذت خواهید برد .

🟢 نقاط قوت :

➕جلوه های بصری دلنشین و منحصر به فرد

➕ موسیقی متن جذاب و هیجانی

➕ کارآمد بودن درخت مهارت ها

➕ آزادی عمل کاربر در گشت و گذار

➕ سیستم مبارزه جذاب و هیجانی

🔴 نقاط ضعف :

➕ خط داستانی نسبتا تکراری و نامناسب

➕ شخصیت پردازی نامناسب در دشمنان اصلی ( Boss )

➕ طراحی نه چندان خوب مأموریت های فرعی

➕ مشکلات فنی از جمله افت فریم


مشخصات بازی
تاریخ انتشار03 جولای 2022
حجم
دستهنقد و بررسی
فرمت
نظرات ۴ نظر
نویسندهdlfox3
تعداد دانلود700
نسخه
گالری مطلب

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

4
دیدگاه کاربران عزیز
  1. سلام وقت بخیر.چون دیدگاه بازی مورد نظر بسته بود مجبور شدم اینجا بپرسم.بازی A Plague Tale: Innocence نسخه فیتگرلش قدیمیه فکر کنم و اپدیتهای نسخه ی کودکس رو نداره.اطلاع دارید نسخه فشرده با اپدیتهای جدید اومده یا نه و اگر اومده کی قرار میدید؟

  2. گیم پلی خیلی خوبی داره این بازی، واقعا لذت بخشه. شبیه ترین چیزی که میشه مثال زد Death Stranding هست ولی با وجود اون همه تبلیغات و سر وصدا در مورد بازی اخیر، Ghostwire خیلی جذاب تره و گیم پلی بهتری داره

دیدگاه ها بسته شده است

, , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON