گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

نسخه فشرده بدون حذفیات با حجم۱۰٫۸ گیگابایت

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®Vista™ SP2, Windows®۷ SP1 or Windows®۸ or Windows®۸٫۱
Processor: Intel™ ۲٫۴Ghz or equivalent
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 450 or ATI® ۶۸۵۰ or higher (it must be able to manage Pixel Shader 4.0) with at least 512MB of display memory.
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۱۸ GB available space
Additional Notes: Laptop versions of these cards are not fully supported. All OS are supported in 32 or 64 bit.Windows®Vista™ SP2 must be updated with KB 971644 (platform update to DX11)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows®۷ SP1 or Windows®۸٫۱
Processor: Intel Core i7 or equivalent
Memory: ۴ GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290X or better (Laptop versions of these cards are not fully supported) with 2GB of display memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۱۸ GB available space
Additional Notes: Laptop versions of these cards are not fully supported. All OS are supported in 32 or 64 bit.Windows®Vista™ SP2 must be updated with KB 971644 (platform update to DX11)

تصاویری از محیط بازی:

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار04 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2436
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON