گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

  ۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

 

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

دانلود با حجم ۸۴۵ مگابایت و فرمت ایزو از دی ال فاکس!

نسخه فشرده  بدون حذفیات

امکانات بازی :
–    این نسخه از بازی تمام نشان های نسخه ی قبل آن را دارد : ترس غیر معمول ، مبارزات خشونت آمیز و خط داستانی دراماتیک
–    F.3.A.R. دارای گیم پلی عمیق اجتماعی بوده که به بازیکنان به طور مشخصی تفاوت قابلیت هایی که روی بازیشان تاثیر می گذارد را نشان می دهد.
–    تکنولوژی انحصاری آن وقایع اتفاقی ترسناک را خلق می کند تا احساس انزوا و غیر قابل پیش بینی بودن وقتی که تنها یا با دوستتان بازی می کنید را افزایش دهد.در هر بار بازی این اتفاقات متفاوت خواهند بود.
–    پوشش ۳۶۰ درجه ای فعال ، روش صحنه ی آهسته ی ابتکاری ، سیستم مراحل درگاهی و بهترین بازی در مبارزاتی وفتی که با یک ارتش یا سرباز و دشمنان غیر طبیعی برخورد می کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3850

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5750

 

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار23 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود976
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON