گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

 این بازی گروه معروف iMARS امروز برای Playstation 3 ریلیز کرد. بازی گیاهان علیه زامبی ها : باغ جنگ یک نسخه اکشن ، شوتر سوم شخص است، که بر خلاف نسخه های قبلی Plants vs. Zombies در محیط گرافیکی و ۳ بعدی با گیم پلی بسیار زیبا...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

 این بازی گروه معروف iMARS امروز برای Playstation 3 ریلیز کرد. بازی گیاهان علیه زامبی ها : باغ جنگ یک نسخه اکشن ، شوتر سوم شخص است، که بر خلاف نسخه های قبلی Plants vs. Zombies در محیط گرافیکی و ۳ بعدی با گیم پلی بسیار زیبا پیگیری می شود. بازی دارای سه حالت Co-op ،Multiplayer و Single Player است. در حالت Co-op شما در دو جبهه گیاهان و دوستانتان در جبهه ی زامبی ها و یا بر عکس با هم به نبرد می پردازید و در حالت کو-آپ امکان بازی کردن ۲۴ نفر به طور همزمان وجود دارد.

دانلود با حجم ۸٫۸ گیگابایت فرمت ایزو از دی ال فاکس!

 در بخش Single Player شما کنترل گیاهان باغچه را در دست می گیرید و در مقابل انواع زامبی های خطرناک از باغچه دفاع می کنید. هر کدام از گیاهان ویژگی مبارزه ای و روش های نبرد منحصر به فرد خود را دارند و با رد کردن هر مرحله و بدست آوردن امتیازات تعدادی از گیاهان جدید با قابلیت ها و مهارت های جنگی جدید آنلاک میشوند و البته نباید فراموش کرد که هر چه مراحل پیش می رود زامبی ها خطرناک تر، سمج تر و قوی تر میشوند. در آخر هر مرحله یک زامبی قدرتمند که Boss مرحله نامیده میشود ، در انتظار شما است که کشتنش واقعا سخت است. در بخش آنلاین امکان بازی کردن ۴ نفر وجود دارد و یکی از خصیصه های جذاب بازی امکان شخصی سازی گیاهان و زامبی ها حتی با گذاشتن صدای دلخواه بروی کاراکتر است. این نسخه از بازی Plants vs. Zombies با موتور گرافیکی قدرتمند Frosbite تولید و طراحی شده است و گرافیک و گیم پلی آن بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی است. 

تصاویری از محیط بازی :

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار18 آگوست 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود4691
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON