گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

ازی Crysis 2 توسط کمپانی نام آشنای Crytek تولید شده است. بازیکرایسیس ۲ دارای سبک اکشن اول شخص است و یکی از خروجی های موتور قدرتمند CryEngine 3است و داستان آن وقایع ۳ سال بعد از نسخه اول و در سال ۲۰۲۳ است. دوره آخرالزمان...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

ازی Crysis 2 توسط کمپانی نام آشنای Crytek تولید شده است. بازیکرایسیس ۲ دارای سبک اکشن اول شخص است و یکی از خروجی های موتور قدرتمند CryEngine 3است و داستان آن وقایع ۳ سال بعد از نسخه اول و در سال ۲۰۲۳ است. دوره آخرالزمان فرار رسیده است و شهرهای مهم دنیا از جمله London ، Tokyo و ریودوژانیرو به تسخیر بیگانگان فضایی در آمده است و به یک ویرانه و مملکتی متروک مبدل شده اند و از تمام فضای این خرابه بوی مرگ به مشام میرسد.

دانلود با حجم ۵٫۲ گیگابایت و فرمت iso به همراه کرک

دوبله فارسی به صورت جداگانه قرار داده شده است

البته شهر بزرگی هم چون نیویورک هم از آسمان و زمین به محاصره بیگانگان درآمده است و در این شرایط بحرانی حتما کسی باید با آن ها مقابله نماید. تمام مردم NewYork پا به فرار میگذارند و تنها عده ی معدودی در شهر باقی می مانند. ارتش آمریکا امکان مقابله با سلاح های مهلک و پیشرفته بیگانگان را ندارند و از طرف دیگر گروه Crynet با سواستفاده از شرایط می خواهد کنترل نیویورک را در دست بگیرد. شما در نقش کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Alcatraz هستید و همراه گروه نظامی از راه آب با یک زیردریایی به نیویروک فرستاده میشود و در مسیر رسیدن به آنجا در اثر حمله ناگهانی زیردریی شما منفجر میشود و تمام افراد گروهتان می میرند و فقط شما زنده می مانید و فردی به Prophet شما را پیدا می کند و نجات میدهد و او لباس Nanosuit به تن دارد، اما لباس نانوسویت چیست؟ این لباس که از جنس نانو است، یک انسان عادی را مبدل به یک ابر انسان می کند . پرافت لباس در حالی که شما بی هوش هستید یک لباس Nanosuit را به تن شما می کند، که شما پس از بیدار شدن و به هوش آمدن یکدفعه خود در نقش یک ابر انسان با لباس ناسویت می بینید. Prophet این لباس برای این به Alcatraz میدهد که ماموریت ناتمام او را به اتمام برساند. شما با دیدن حافظه ضبط شده پرافت به نیویورک می روید و به مهلکه فجیع کشت و کشتار بیگانگان وارد میشوید و باید شهر را از دست این موجودات ابر پیشرفته فضایی نجات دهید و هدف پرافت را هم به پایان برسانید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • سیستم عامل : Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده : Intel Core 2 Duo 2.3 GHz, AMD Athlon 2.4 GHz or better
  • گرافیک : NVIDIA GeForce 9500 GT/ Radeon HD 4000 , With 1Gb VRam Radeon(R) 9800Pro or better
  • رم مورد نیاز : ۴GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx 10
  • هاردیسک مورد نیاز   : ۱۴GB HD Available Space

تصاویری از محیط بازی :

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب


مشخصات بازی
تاریخ انتشار12 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود8054
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON