گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

اولین آپدیت بازی برای رفع مشکلات آن توسط گروه cpy منتشر شده است .برای دانلود آپدیت این  بازی با حجم ۸۰ مگابایت به ادامه مطلب مراجعه کنید…. | آپدیت v1.1.2 با حجم ۱٫۳ گیگابایت از دی ال فاکس | بازی کامپیوتر Lara...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

اولین آپدیت بازی برای رفع مشکلات آن توسط گروه cpy منتشر شده است .برای دانلود آپدیت این  بازی با حجم ۸۰ مگابایت به ادامه مطلب مراجعه کنید….

| آپدیت v1.1.2 با حجم ۱٫۳ گیگابایت از دی ال فاکس |

بازی کامپیوتر Lara Croft and the Temple of Osiris یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Crystal Dynamics طراحی و ساخته شده است . این بازی نسخه جدیدی از سری بازی های لارا کرافت است که توانسته تحسین منتقدان را به خود جلی کند و اولین نسخه در اسن سری است که در آن چهار بازیکن می توانند به طور همزمان با یکدیگر به بازی بپردازند . این بازی دارای تصاویری چشم نواز و داستانی جذاب است به طوری که هیچکدام نمی توانند به تنهایی جان سالم به در برند و باید بازیکن برای کشف معبد ، شکست دشمنان عالم مردگان ، حل معماها و پشت سرگذاشتن تله های مرگبار با یکدیگر همکاری کنند . این در حالی است که هرکدام از بازیکنان نیز برای به دست آوردن طلا و قدرت با یکدیگر در رقابت هستند . داستان بازی در قلب بیابان های مصر رخ می دهد . برای پیروزی در برابر شیاطین , لارا باید با کارتر بل , خدایان زندانی هروس و ایزیس متحد شود . هرکدام از افراد گروه dlfox.comلارا دارای قدرت و نیروهای عجیب و غریبی هستند که تنها با این توانایی ها قادرند تا خدایان افسانه ای و موجودات اسطوره ای را شکست دهند . سرنوشت دنیا در خطر است و اگر لارا نتواند ازیریس را نجات دهد , ممکن است تمامی انیان ها توسط ESET به بردگی گرفته شوند . گرافیک خیره کننده , امکان بازی به صورت مولتی پلیر , روایت داستانی پرهیجان , کاوش معبد ازیریس , وجود مناظری خیره کننده با آب و هوای پویا و گیم پلی جذاب تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

حداقل سیستم بازی:

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: 2.0 GHz high end Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6000 series or better / NVidia GeForce 500 series or better
DirectX: Version 11

تصاویری از بازی:

 

توجه: فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب.

.

۱- آنتی ویروستان خاموش  شود

۲- فایل فشرده ادامه مطلب را دانلود و سپس با برنامه Winrar از حالت فشرده خارج نمایید

۳- حالا شما دو تا پوشه به نام های CRACK و Update دارید ، که ابتدا وارد پوشه Update شوید و فایل اجرایی Setup.exe را در مسیر نصب بازی نصب کنید

۴- سپس وارد پوشه CRACK شوید و محتویات آن را داخل پوشه یا همان محل نصب بازی Past نمایید

توجه کنید دوستان چون این فایل از قبل وجود دارند، موقع Past کردن از شما می پرید که آیا فایل ها جایگزین شوند که شما گزینه copy and replace را برای همه آن ها بزنید.

حالا بازی را اجرا کنید

۵-پایان


مشخصات بازی
تاریخ انتشار29 دسامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1668
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON