گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

بازی Just Dance 2015 ششمین سری از مجموعه بازی Just Dance می باشد که توسط استودیو Ubisoft ساخته شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه های قبلی می باشد و بازیکنان یک شخصیت درون بازی را در دست می گیرند...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Just Dance 2015 ششمین سری از مجموعه بازی Just Dance می باشد که توسط استودیو Ubisoft ساخته شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه های قبلی می باشد و بازیکنان یک شخصیت درون بازی را در دست می گیرند و امتیاز جمع می کنند. در نسخه ۲۰۱۵ بازی Just Dance مدی به نام Community Remix اضافه شده است که بازیکنان به عنوان نفر اصلی بر روی صحنه حضور دارند و دیگر افراد می توانند در نقش ممکل پشت بازیکن حضور داشته باشند. مدهای عناوین قبل مانند World Dancefloor و Autodance نیز در این نسخه قرار دارند. در مجموع ۴۲ Track متنوع در بازی وجود دارد. یوبیسافت یک اپلیکیشن تحت عنوان Just Dance Now در کنار بازی اصلی برایموبایل ها نیز منتشر کرده است و به بازیکنان اجازه می دهد تا در هر کجا که هستند بتوانند از طریق اینترنت به بازی اصلی سینک کنند.

| دانلود نسخه PROTON با حجم ۷٫۷ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۰۱۴/۱۰/۲۲

فریمور بازی  : iXtreme LT+ v3.0

تصویر : (ISO (XGD2

زبان بازی : English

نوع : دی وی دی کامل

ریلیز کننده : PROTON

****

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار22 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود932
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON