baazico iranmta.ir اروان گروپس

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

1
تاریخ انتشاردوشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۱
حجم
دستهنقد و بررسی
فرمت

بازی Sniper elite 5 عنوانی در سبک شوتر مخفی کاری و شوتر ماهرانه یا به اصطلاح tactical shooter از سری بازی های پرطرفدار sniper elite است که طی 17 سال فعالیت استودیو سازنده یعنی Rebellion طرفداران زیادی را مجذوب...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (32,67 از 5)

بازی Sniper elite 5 عنوانی در سبک شوتر مخفی کاری و شوتر ماهرانه یا به اصطلاح tactical shooter از سری بازی های پرطرفدار sniper elite است که طی 17 سال فعالیت استودیو سازنده یعنی Rebellion طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است .

اگر نسخه های پیشین این بازی را تجربه کرده باشید متوجه خواهید شد که داستان بازی عمدتا در حال و هوای جنگ جهانی دوم رخ داده است و داستان sniper elite 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست . sniper elite 5 روایت داستان تلاش اسنایپری برای منحل سازی و جلوگیری از پروژه کرکن (Kraken) نازی ها در جنگ جهانی دوم است که شما در این عنوان با انجام ماموریت های اصلی و فرعی ، از بین بردن تجهیزات ، قرارگاه های دشمن و همچنین دستیابی به مدارک و سرنخ هایی از پروژه ضد انسانی نازی ها فراز و نشیب های هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد . قهرمان داستان یعنی Karl Fairbourne در این نسخه از بازی که در فرانسه روایت شده است ، با نیرو های نازی و همچنین نیرو های ژاپنی که در طی عملیاتی مخوف قصد نابودی آمریکا را دارند رو به رو خواهد شد .

مکانیک های مخفی کاری بازی به حدی جذاب است که هر کاربر و مخاطبی را جذب خود میکند . شما در مراحل مختلف بازی از آزادی عمل بالایی برخوردار هستید و میتوانید پروسه انجام ماموریت را به دو روش تخریب پذیری یا مخفیانه پیش ببرید . این آزادی عمل رویکردی مانند عناوین جهان باز به مخاطب ارائه خواهد کرد که برخلاف نسخه های پیشین ، شما را در اتمام مراحل و مبارزه با دشمنان کمک خواهد کرد . با توجه به این که روند کلی بازی به صورت مخفی کاری طراحی شده اما چگونگی استفاده شما از موقعیت ها و استراتژی شما و تصمیماتی که برای مبارزه با نیرو های نازی میگیرید هیجان دوچندانی به این نسخه از بازی داده است . گان پلی جذاب ، نحوه منحصر به فرد استفاده از سلاح و دوربین اسلوموشن در هنگام شلیک تجربه ای خاص به طرفداران سری بازی های sniper elite داده است که این عناوین را از بقیه بازی های شوتر متمایز کرده است . همچنین تصمیم گیری شما در اینکه کی و کجا ماشه را بکشید که وارد چالش جدیدی با دیگر دشمنان و نیرو های نازی نشوید از ایده های جذاب توسعه دهندگان این نسخه از بازی بوده است .

تجربه فوق العاده و منحصر به فرد سوم شخص ، گرافیک جذاب و متحیر کننده که دیدی واقع گرایانه مانند بازی های سبک Realistic به کاربر میدهد ، حالات مختلف بازی ، سلاح ها و کاراکتر های جذاب و همچنین توانایی های خاص که با گذراندن مراحل بازی قادر به بازکردن آن ها خواهید بود از نکات جذاب بازی sniper elite 5 است . با همراه باشید با نقد مکانیک های جذاب بازی و همچنین بررسی نکات مثبت و منفی و پیشرفت این نسخه نسبت به عناوین پیشین :

 

🔘 از انتشار اولین عنوان مجموعه Sniper Elite که در سال 2005 بود ، حدود 17 سال میگذرد و همچنان مناظر و نقشه های بازی بسیار منحصر ب فرد و جذاب هستند ، آزادی عمل کاربر از نکات مثبت این نسخه است که با توجه به گرافیک جذاب از مکان های تاریخی و دلنشین روستایی با سبک و سیاق دهه نود میلادی و همچنین تجربه کلاسیک مخفی کاری ، این نسخه را از عناوین پیشین متمایز کرده است .

 

 

 

🔘 همان طور که اشاره کردیم شما در گذراندن مراحل بازی با جبهه های مختلف نازی و ژاپنی ها رو به رو خواهید شد و در این فراز و نشیب ها از کاراکتر ها ، دوستان و همچنین انبوهی از دشمنان گذر خواهید کرد . از دیگر نکات مثبت این نسخه و پیشرفتی که نسبت به نسخه های پیشین داشته است میتوان به قابلیت آزادی عمل کاربران در انتخاب پانچ لاین های کوتاه و چشم پوشی و گذراندن دیالوگ کاراکتر های بازی اشاره کرد که در نسخه های پیشین مورد انتقاد گیمر ها قرار گرفته بود . از دیگر نکات منفی دیگری که در sniper elite 5 میتوان به آن اشاره کرد ، لب خوانی شخصیت های بازی است که اصلا دقیق و واقع گرایانه طراحی نشده که در این نسخه از بازی کاملا مشهود است .

🔘 مکانیک جذاب دیگری که سری بازی های sniper elite را از دیگر بازی های شوتر متمایز کرده است قابلیت Xray camera و دوربین اسلو موشن هنگام تیراندازی با اسنایپر است که در این نسخه نیز وجود دارد . جلوه های ویژه هنگام برخورد تیر به دشمنان و حتی تجربه خاص و دلنشین مخفی کاری با استفاده از سلاح های سرد و کلت از چالش های جذاب این سری است

 

🔘  یکی از قابلیت هایی که اکثر بازی های نسل جدید از داشتن آن مستثنی نیستند درخت توانایی ها یا به اصطلاح Skill Tree یکی مهم ترین و جذاب ترین مکانیک های بازی های شوتر بوده است که هیجانی دو چندان به پروسه تجربه بازی میدهد و کاربران را تهییج به جمع آوری XP و همچنین استفاده از استراتژی های مختلف در گذراندن مراحل فرعی بازی میکند که متاسفانه همچنان در این نسخه بعد از گذشت چندین سال توانایی های بسیار ناکارآمد در این سری وجود دارد که باعث خشم طرفداران شده است .

 

🔘 هوش مصنوعی دشمنان و کاراکتر های بازی همیشه جزو چالش برانگیز ترین بخش های توسعه دهندگان در ساخت و کارگردانی عناوین بازی های کامپیوتری بوده است . هوش مصنوعی دشمنان در شرایط مختلف با توجه به محیط اطراف و کاراکتر شما و نحوه درگیری و اطلاع از حضور شما و درجه سختی آن ها دربرابر کابر یکی از مشکلات عناوین Sniper elite بوده است که در این نسخه از بازی نیز این مشکل همچنان گریبان گیر کاربران است و در درجه سختی ، سخت بازی نیز دشمنان از هوش مصنوعی پایین و ضعیفی برخوردار هستند .

 

🔘 همان طور از پیش از این اشاره کردیم پایه و اساس گذراندن مراحل و مبارزه با دشمنان نازی در سری بازی های Sniper elite در نود درصد مواقع با استفاده از مخفی کاری است که با توجه به استراتژی هایی که کاربر از آن استفاده میکند متغیر است . با توجه به این که عناوین Sniper elite طرفداران بسیار گسترده ای دارد اما همچنان ضعف در مکانیک های مربوط به مخفی کاری که وابسته به هوش مصنوعی دشمنان است از مشکلات عمده و اصلی این بازی محسوب میشود . همچنین باگ های متعدد و گلیچ های آزار دهنده ای از هوش مصنوعی دشمنان هنگام سیستم مبارزه و مخفی کاری توسط کاربران به استودیو سازنده گزارش شده است .

🔘 استودیو Rebellion که طی عناوین پیشین این بازی از وقایع و مکان های مرتبط با صحنه های جنگ جهانی دوم استفاده کرده است در این عنوان نیز به سیاست خود ادامه داد و وقایع مربوط به جنگ جهانی دوم اینبار در فرانسه را به تصویر کشید . برخی مراحل بازی نام کاراکتر ها و مکان هایی به چشمتان میخورد از کاراکتر ها و افسانه های تاریخی جنگ و همچنین مکان های بومی و تاریخی – سیاسی الهام گرفته شده است .

🟢 نقاط قوت

➕بولت دراپ جذاب در هنگام اسنایپ کردن که چهره واقع گرایانه (Realistic) به بازی داده است

➕نقشه بزرگ و جذاب

➕سبک بازی های مختلف و شناور ، مخفی کاری و تخریب پذیر بودن محیط ماموریت
( Stealth – Hardcore )

🔴 نقاط ضعف

➕باگ و گلیچ های متعدد

➕مشکل کنترل و قرارگیری دوربین بازی در برخی مراحل

➕مکانیک درخت توانایی ها (Skill Tree) ناکارامد و خسته کننده

➕راحت بودن بازی حتی در حالت سخت

➕لب خوانی بسیار ضعیف شخصیت ها در گفتن دیالوگ

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار05 تیر 1401
حجم
دستهنقد و بررسی
فرمت
نظرات یک نظر
نویسندهdlfox3
تعداد دانلود1046
نسخه
سیستم مورد نیاز
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel CPU Core i3-8100 or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: DirectX12 capable GPU with 4GB VRAM
  • Storage: 85 GB available space
سیستم پیشنهادی
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel CPU Core i5-8400 or equivalent
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: DirectX12 capable GPU with 6GB VRAM
  • Storage: 85 GB available space
گالری مطلب

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

1
دیدگاه کاربران عزیز
  1. سلام
    اقا سوال الان از کرکر ها فقط EMPRESS باقی مونده و فعاله همه کرکر ها باهم بازنشست شدن این که خیلی بده خیلی بده حداقل برا امثال من که از بازی های کرکی استفاده میکنیم نمیدونم حال گیمرهای مثل من اصلا خوب نیست ای باو فکر کنم باید با – Sniper 5 – Saint Raw 22 خداحافظی کنیم …

دیدگاه ها بسته شده است

, , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON