گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
حجم8.5 گیگابایت
دستهبازی رایانه ای
فرمتRAR

نسخه Legendary Edition کاملترین نسخه بازی Skyrim است و شاملDLC ها و امکانات Dawnguard™, Hearthfire™ Dragonborn™ و پکیج عظیم High Resolution Packاست. Skyrim پنجمین عنوان از سری بازی The Elder Scrolls V است و حدود ۲۰۰ جایزه مختلف به عنوان بهترین بازی سال...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

نسخه Legendary Edition کاملترین نسخه بازی Skyrim است و شاملDLC ها و امکانات Dawnguard™, Hearthfire™ Dragonborn™ و پکیج عظیم High Resolution Packاست. Skyrim پنجمین عنوان از سری بازی The Elder Scrolls V است و حدود ۲۰۰ جایزه مختلف به عنوان بهترین بازی سال را از جشنواره ها مختلف دریافت کرده کرده است و رتبه ۹ را سایت رتبه دهی بازی ها یعنی گیم اسپات گرفته است.

|نسخه فشرده بدون حذفیات با حجم ۳٫۸ گیگابایت از  دی ال فاکس|

سرزمین Skyrim یک جهان آزاد ( open-world ) است، که در آن موجودات افسانه ای ، اهریمنان و حیوانات باستانی زندگی می کنند و منطقه ای سرد و کوهستانی است. چندین سال پیش گروهی از آدم ها برای زندگی راهی سرزمین اسکایریم شدند و به زندگی در کنار این موجودات اساطیری عادت کردند و دوره ی خوشی را هم سپری میکردند. اما این موجودات انسان ها را دشمنان خود تلقی کردند و با هم متحد شدند، تا انسان هایی که به Skyrim آمده اند را نابود کنند. این موجودات خطرناک در اقدامات وحشیانه انسان ها را به قتل رساندند و تنها در این بین ۳ نفر از دست این موجودات شرور نجات پیدا کردند. این سه نفر از اسکایریم مهاجرت می کنند و برای انتقام نسل خود و بقایای آدمیان ارتش ۵۰۰ نفری برای انتقام از موجودات خبیث اسکایریم آماده می کنند. اما اهریمن بزرگ سر از خاک برمیدارد و آماده نبرد با انسان ها میشود، موجود هولناکی که کسی یارای مقابله در برابرش را ندارد. در بازی he Elder Scrolls V: Skyrim نسبت به نسخه قبلی نبرد ، گیم پلی و گرافیک در حد بسیار بالایی قرار دارد و در نبردهای انسان ها برای انتقام از موجودات خبیث اسکایریم دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … را خواهیم دید، یک نبرد اساطیری که هیچ وقت فراموش نمی کنید. 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows 7 / Vista / Vista64 / XP
Pentium 4 3.0GHz
Memory: 2 GB for XP / 2GB for Vista
Graphics: DirectX 9 compatible video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better
Hard Drive: At least 7 GB of free space

تصاویری از محیط بازی :

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار19 آگوست 2014
حجم8.5 گیگابایت
دستهبازی رایانه ای
فرمتRAR
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود52577
نسخهFitGirl Repack

دانلود
حجم : 8.5 گیگابایت
حجم هر قسمت : 2 گیگابایت
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON