dlfox dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
حجم400 مگابایت
دستهبازی PS4
فرمت.RAR

| PS4 Exploit – ۵٫۰۵ Tutorial – Dlfox | | آموزش هک و آپدیت برای کنسول PS4 با حجم ۴۰۰ مگابایت | همان طور که اطلاع دارید، کنسول PS4 در تاریخ ۲۸م می ۲۰۱۸ بر روی فریمور ۵٫۰۵ به صورت کامل هک...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

| PS4 Exploit ۵٫۰۵ Tutorial Dlfox |

| آموزش هک و آپدیت برای کنسول PS4 با حجم ۴۰۰ مگابایت |

همان طور که اطلاع دارید، کنسول PS4 در تاریخ ۲۸م می ۲۰۱۸ بر روی فریمور ۵٫۰۵ به صورت کامل هک شد. عناوین بسیار زیادی باتوجه به این FW قابل استفاده می باشند و می توان گفت که اهمیت هک شدن آن بسیار بالاست. لیست کامل بازی های PS4 که هک شده و قابل استفاده در کنسول های هکی هستند را می توانید از اینجا مشاهده کنید. در این بخش قصد داریم تا روش هک کردن کنسول PS4 به OFW 5.05 را با استفاده از Exploit مربوطه، به همراه تمامی نکات آن، آموزش دهیم.

 قیمت آموزش :  —- دلار


مشخصات بازی
تاریخ انتشار02 ژوئن 2018
حجم400 مگابایت
دستهبازی PS4
فرمت.RAR
نظرات ۷۰ نظر
نویسندهdlfox
تعداد دانلود19378
نسخهDLFOX
سیستم مورد نیاز

PlayStation 4✔
Hack Edition✔
Firm 6.72✔

راهنمای نصب
ویژگی های نسخه فشرده DLFOX

✔ کسانی که فریمور بالاتر از ۵٫۰۵ دارند نمی‌توانند به نسخه قبلی برگردند و باید منتظر انتشار اکسپلویت برای فریمورهای بالاتر بمانند. 

✔ با این روش به هیچ وجه نمیتوانید آنلاین بازی کنید و فقط قابلیت اجرای بازیها به صورت افلاین فراهم شده است.

✔ در زمان اجرای بازیها با این روش در صورتی که آپدیت منتشر شده بود به هیچ وجه نباید بازی را بروزرسانی کنید.

✔ از قسمت  System info میتوانید نسخه فریمور خود را چک کنید.

✔مرورگر کنسول بعذ از اجرای کامل و دقیق این اکسپلویت کرش خواهد کرد و از بخش Debug میتونین از مرورگر کرک شده استفاده کنید.

۱) پیش نیاز Python را از بخش دانلود همین پست دریافت کنید. آن را نصب کنید و حتما مطمئن باشید که تمامی گزینه های نصب Python را زده اید.

۲) آخرین نسخه Exploit را از لینک مربوطه در بخش دانلود دریافت و آن را اکسترکت نمایید.

۳) توصیه می شود که آنتی ویروس و Windows Defender را غیرفعال کنید. تا هیچ سدی بر سر راه دسترسی به DNS نباشد.

۴) فایل اجرایی ps4-exploit-host.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

۵) پس از اجرای گام چهارم، در صورت عدم مشکل، بایستی پیغامی برای شما نمایان شود که عبارت Your DNS IP is … برای شما ظاهر شود.(این صفحه را باز نگه دارید.)

 

۶) به کنسول PS4 و بخش Settings -> Network -> Set up internet connection مراجعه کنید. گزینه ی Custom را انتخاب کنید. در مرحله بعدی می پرسد که به چه وای فای باید متصل شود. دقیقا همان وای فای را انتخاب کنید که لپ تاپ شما به آن وصل می باشد. چرا که باید به DNS تولید شده توسط لپ تاپ متصل شوید. پس از انتخاب وای فای و وارد کردن رمز آن، از شما IP Address Settings می خواهد. بر روی Automatic کلیک کنید. مقدار DHCP Host Name را نیز Do Not Specity بزنید.

۷) در این مرحله، وارد بخش DNS Settings می شوید. بر روی Manual کلیک کنید. مقدار مورد نیاز Primary DNS را دقیقا عبارتی بدهید که در گام پنجم بدست آورده اید. در این آموزش عبارت ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱۰۰ می باشد. مقدار Secondary DNS را نیز خالی بگذارید.

۸) مقدار MTU Settings بر روی Automatic باشد. مقدار Proxy Server بر روی Do Not Use و کار تمام است.

۹) حال به بخش Settings => Users’ Guide/Helpful Info مراجعه کنید. اگر کار را درست انجام داده باشید، باید Payload برای شما نمایان شود. بر روی گزینه ی ۵٫۰۵ کلیک کنید. سپس بر روی Blocker کلیک کنید تا آپدیت اتومات کنسول شما برای همیشه بلاک شود. پس از اتمام، بر روی گزینه ی Mira کلیک کنید تا کنسول شما جیلبریک شود.

۱۰) پس از نمایان شدن پیغام You’re all set! با فشردن دکمه PS Button از محیط payload خارج شوید. حال به بخش Settings => Debug Settings مراجعه کنید.

۱۱) کنسول شما بر روی OFW5.05 به صورت کامل جیلبریک شده است!

آموزش آپدیت به OFW5.05 به صورت قدم به قدم:

لطفا دقت داشته باشید که حتما باید فریمور فعلی شما پایین تر از ۵٫۰۵ باشد. اگر بر روی ورژن بالاتری هستید (مثلا ۵٫۵۵) به هیچ عنوان نمی توانید دانگرید کنید و امکان نصب فریمور پایین تر نیست. متاسفانه بایستی صبر کنید تا اکسپلویت جدید برای فریمورهای بالاتر منتشر شود. اگر مطمئن هستید که فریمور شما پایین تر از OFW5.05 می باشد، بدین صورت عمل کنید:

۱) فایل آپدیت را از بخش دانلود دریافت کرده و توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

۲) یک فلش با فرمت FAT32 آماده کنید. در فلش ابتدا یک فولدر با نام PS4 سپس درون آن یک فولدر با نام UPDATE ایجاد کنید (حتما تمامی کلمات به صورت بزرگ باشند). حال فایل آپدیت که اسمش PS4UPDATE.PUP می باشد را در این پوشه یعنی آدرس PS4/UPDATE قرار دهید.

۳) به کنسول خود مراجعه کنید. اتصال به اینترنت را بر روی کنسول خود به صورت کامل قطع کنید. هم چنین، تیک گزینه های مربوط به دریافت خودکار آپدیت ها را قطع کنید تا بعدا برای شما مشکل نشود. البته، قابلیت Update Blocker در اکسپلویت قرار دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

۴) حال فلش را به دستگاه خود متصل کنید. به آدرس Settins => System Software Update بروید. سیستم به صورت اتومات فایل آپدیت بر روی فلش را شناسایی کرده و نصب می کند.

 

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

70
دیدگاه کاربران عزیز
  1. با سلام ایا با این روش میشه بازی های قفل شده رو باز کرد؟؟؟

  2. سلام. آیا بعدش میشه سونی رو از حالت هک بیرون آورد و مثل یه سونی معمولیروش بازی نصب کرد و آنلاین شد؟ آیا امکان بن شدن و از این دست خطرات وجود ندارد؟؟

    • در پاسخ آرش dlfox

      هر بار ریستارت کنید باید مرحله اخر ip رو تکرار کنید هیچ میشکیل ایجاد نمیشه

  3. با سلام و خسته نباشید
    امکان این هست یه توضیحی در رابطه با برنامه ای که بر روی کنسول ورژن ۶٫۲۰ نصب میشه و از طریق او میشه بازی هارو رایگان و هک شده دانلودو بازی کرد بدید ؟ممنون بابت زحمات شما

    • در پاسخ علی صالحی dlfox

      سلام کلا هر چی هست فقط ویدیوش میزارن که اگه همچینین چیزی هم باشه هنوز منتشر نکردند

  4. سلام من چندین بار تکرار کردم ولی اصلا این صفحه ای که نوشته میرا و بلاکر رو نمیاره
    یکی دوبار اورد فقط که بعدشم you are all set رو نزد
    فریم ور دستگاه رو هم ۵٫۰۵ هست

  5. وقت بخیر
    بعد از جیلبریک شدن دستگاه مشکلی برای آی دی دستگاه پیش نمیاد ؟ مثلا بن نمیشه ؟ بعد های میشه به حالت عادی برگردوند و آنلاین بازی کرد؟

    1
    1
1 2 3 4

دیدگاه ها بسته شده است

, , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON