گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

امروز DLC جدید Havoc بازی Call of Duty: Advanced Warfare برای PS3 منتشر شد. این DLC جدید توسط High Moon ساخته و بدست کمپانی ثروتمند Activision منتشر شده است. در این DLC جدید امکانات بسیار زیادی افزوده می شود...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

امروز DLC جدید Havoc بازی Call of Duty: Advanced Warfare برای PS3 منتشر شد. این DLC جدید توسط High Moon ساخته و بدست کمپانی ثروتمند Activision منتشر شده است. در این DLC جدید امکانات بسیار زیادی افزوده می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

| Call of DutY: Advanced Warfare Havoc DLC|

| قابل اجرا بر روی CFW 4.60 |

 

داستان Havoc از این قرار است که در کشور مغولاستان است و بنا به دلایلی و بخش DNA های خطرناک انسان ها تبدیل به یک زامبی های خطرنک و تشنه به خون شده اند و شما نیز به عنوان سرباز این موجودات را از بین ببرید و زندگی خود را نجات دهید. از ویژیگی های جالب این Havoc میتوان به وجود چهار نقشه ی بسیار جذاب در بخش چند نفره، زامبی های با لباس EXO، بودن بازیگرانی مانند John Malkovich، Bill Paxton، Rose McGowan و Jon Bernthal در این دی ال سی اشاره کرد. یکی از نقاط قوت (dlfox)این DLC جذاب وجود تفنگ های بسیار جدید و صدالبته قوی است که میتوان به سلاح AE4 اشاره نمود که با انرژی کار میکند و تقریبا همه کاره است. نقشه های این DLC نیز به چهار دسته ی Core، Drift، Unbran و Sideshow تقسیم میشوند که هرکدام نیز به چند شاخته ی دیگر جدا خواهند شد.

 

logos nvidia (6) نکات نصب بازی:

.
۱٫ Place edat file inside “/dev_hdd0/home/0000000x/exdata/”
۲٫ Install game
Thats it!.

.

logos nvidia (4)تاریخ انتشار  بازی : ۲۰۱۵/۰۲/۲۹

logos nvidia (4)پلتفرم : PS3

logos nvidia (4)حجم بازی : ۱٫۸ گیگابایت

logos nvidia (4)ژانر بازی : اکشن

logos nvidia (4)فریمور بازی :  cfw 4.60

logos nvidia (4)نوع فایل: ISO

logos nvidia (4)زبان بازی: English

logos nvidia (4)نوع : دی وی دی کامل

 .

.

تصاویر بازی:

question-mark توجه:

فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

..


مشخصات بازی
تاریخ انتشار02 مارس 2015
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود4946
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON