گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
حجم5.2 گیگابایت
دستهبازی رایانه ای
فرمت.RAR

ارتش ایالات متحده ی امریکا در دو سوم کشورهای جهان حضور دارد. یک گروه دوازده نفره قصد انجام عملیات تروریستی وحشتناکی به نام Blacklist را دارند و اولین گام ها را نیز در این راستا برداشته اند، یک ضرب العجل مرگبار...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

ارتش ایالات متحده ی امریکا در دو سوم کشورهای جهان حضور دارد. یک گروه دوازده نفره قصد انجام عملیات تروریستی وحشتناکی به نام Blacklist را دارند و اولین گام ها را نیز در این راستا برداشته اند، یک ضرب العجل مرگبار برای یک سری حملات تروریستی زنجیره ای به مصلحت ایالات متحده! Sam Fisher رهبر گروه ۴h Echelon (چهارمین پله) است. ۴h Echelon یک واحد مخفی است که منحصرا از رئیس جمهور ایالات متحده دفاع می کند. Sam و گروهش باید این گروه تروریستی را به هر شکل ممکن از بین برده و پیشبرد لیست سیاه ترورهای آنها را قبل از اینکه به انجام برسد متوقف کنند.
نیروی خارق العاده قدرتمند ترین مامور تاریخ را به کار بگیرید. شما کاملا آزادید تا از بی گناهان در مقابل ترور Blacklist دفاع کنید. میتوانید از هر نیرویی استفاده کنید و هر قانونی را بشکنید تا به هدف خود برسید. به یاد داشته باشید که اگر موفق نشوید میلیون ها نفر کشته خواهند شد.

نسخه فشرده BlackBox با حجم۱۲٫۴ گیگابایت

برخی از ویژگی های این بازی:

– بدون محدودیت عمل کنید: Sam به گروه و جستجو های تاکتیکی خود می پردازد و این بار از هر زمان دیگر خشمگین تر است. او تنها مامور مخفی ایست که می تواند در مقابل قانون بایستد و برای بازجویی از دشمنان در جهت کسب اطلاعاتی که می تواند از وقوع ترور بعدی Blacklist پیشگیری کند به هر عمل بیرحمانه ای متوصل شود. Sam در تعقیب تروریست ها به هر جای جهان می رود، در نقاط مختلف شهرهای امریکا کمین می کند و با زمان رقابت می کند تا بفهمد که چه کسی پشت پرده ی Blacklist است. گیم پلی جذاب این بازی پر از اکشن و صحنه های پر تحرک است که تجربه ای سینمایی را در اختیار شما می گذارد.
– در حال حرکت آدم بکشید: قابلیت تیراندازی در حال حرکت و کشتن افراد به Sam اجازه می دهد تا همیشه یک گام جلوتر باشد و چندین نفر از دشمنان را تنها با یک حرکت روان از بین ببرد. دویدن با سرعت او را قادر به پیمودن محیط در حالتی فوری و روان می کند. او می تواند از دیوارها بالا برود، از روی موانع سُر بخورد و در حال حرکت به هدف بعدی اش برسد.

– آزادی عمل گروه ۴h Echelon که به صورت ریشه ای در بازی نهادینه شده است و لذت بازی و لمس اسلحه های کلاسیک بازسازی شده حس متفاوتی را به Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist بخشیده است. با استفاده از ابزارهای جدیدی مانند دوربین مارپیچی ارتقاء یافته و Microterirotor که به Sam اجازه دیدبانی اطرافش را می دهد از راه دور هدف گیری کنید، دشمنان را از بین ببرید و با نارنجک انفجار به پا کنید. این بازی ویژگی ها و ابزارهای مورد علاقه ی هواردارن مانند شوک های چسبنده را به همراه آورده و برای مبارزه های نزدیک می توانند از چاقوی مرگبار و خمیده ی Karambit استفاده کنند.
– یک Echelon جدید بسازید: Sam با دریافت دستور مستقیم از رئیس جمهور در حال ساختمن یک واحد Echelon کاملا جدید است. Anna Grim Grimsdottir مدیر تکنیکی عملیات های اوست، عامل CIA به نام Isaac Briggs سلاح های گرم را تدارک می بیند و هکر مستقر آنها Charlie Cole گروه را پشتیبانی می کند.
– از یک تجربه ی کاملا محاسبه شده لذت ببرید: با وجود نمای استراتژیک ماموریت(SMI) Sam و گروهش حملات تروریست ها با خبر می شوند. SMI به اعضای تیم اجازه می دهد که هنگام حرکت و جابجایی نیز از موارد پیشبردی عملیات تروریست ها آگاه شوند. بازکن ها می توانند پول به دست آورده و برای کامل کردن ماموریت ها و ارتقاء اسلحه و آیتم های مورد نیازشان استفاده کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
CPU: ۲٫۵۳ GHz Intel® Core™۲ Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2 5600+ or better
RAM: ۲ GB RAM
Graphics: ۵۱۲ MB DirectX® ۱۰–compliant with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®: ۱۰
Hard Drive: ۲۵ GB HD space
Sound: DirectX 10–compliant DirectX 9.0c–compliant
Additional: Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, 3D glasses, optional controller

 تصاویری از بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار03 آگوست 2014
حجم5.2 گیگابایت
دستهبازی رایانه ای
فرمت.RAR
نظرات یک نظر
نویسندهdlfox
تعداد دانلود9506
نسخهFitGirl Repacks

دانلود
حجم : 5.2 گیگابایت
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

1
دیدگاه کاربران عزیز
  1. mobin

    سلام لینک دانلودش حذف شده؟

    7
    2

دیدگاه ها بسته شده است


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON