parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

 فضا و اتمسفر Gunslinger شباهت فراوانی به آن قسمت دارد و باز هم مخاطب درگیر دنیای Western می شود. لوکیشن های بازی بیشتر شامل دهکده ها و دشت های باز می شوند. درگیری ها نسبت به قسمت های قبلی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

 فضا و اتمسفر Gunslinger شباهت فراوانی به آن قسمت دارد و باز هم مخاطب درگیر دنیای Western می شود. لوکیشن های بازی بیشتر شامل دهکده ها و دشت های باز می شوند. درگیری ها نسبت به قسمت های قبلی با تعداد دشمنان بیشتری جریان می یابد. استفاده از المان های محیطی، یکی از موارد کارآمد در مبارزه ها به حساب می آید. شما می توانید با شلیک به یک جعبه دینامیت، انفجار بزرگی را به راه بیندازید و یا با شلیک به طناب چند چوب معلق، آن ها را بر سر دشمنان آوار کنید. صحنه آهسته هایی (Slow Motion) که امروزه جزو جدانشدنی بازی های اول-شخص هستند، در Gunslinger نیز وجود دارند و البته چیز جدیدی ارائه نمی کنند.

نسخه فشرده BlackBox با حجم۲٫۱ گیگابایت

Call-of-Juarez-Gunslinger

محبوب ترین بخش گیم پلی نسخه اول و دوم، یعنی دوئل نیز در بازی وجود دارد و به نظر می تواند تحرکی به گیم پلی ببخشد. چندین قابلیت دیگر مانند شلیک با دو اسلحه و یا Mark کردن اهداف نیز در گیم پلی وجود دارند که بعید می دانم باعث شوند تا Gunslinger به یک تجربه جدید تبدیل شود. اما تغییر اساسی این بازی در گرافیک آن است که در نگاه اول، شباهت فراوانی به Borderlands دارد. برخلاف نسخه های پیشین که سازندگان تلاش داشتند تا گرافیکی واقع گرایانه ارائه دهند، اینبار سعی کردند تا با الهام از سبک Cel-Shaded و ترکیب آن با گرافیک اصیل این سری، جلوه ای جدید به بازی ببخشند. البته این تصمیم را می توان تا حدی به واسطه دانلودی بودن Gunslinger هم دانست.

با این حال، نمای جدید گرافیک خوب طراحی شده و از نظر بصری، چشم نواز است. هر چند که مشکلاتی در زمینه رنگ آمیزی، کیفیت بافت ها و انیمیشن ها دیده می شوند، اما در حد آزار دهنده ای نیستند و در زمینه فنی حتی نکات مثبتی مانند فیزیک و افکت خون نیز دیده می شوند که بسیار خوب کار شده اند. سازندگان از خون برای خشن تر کردن درگیری ها، نهایت استفاده را برده اند. در خوش بینانه ترین حالت، Gunslinger یک اکشن اول-شخص با حال و هوای Western است و آنقدر زد و خوردهای شلوغ دارد که مخاطب نگران ۱۵ دلاری که برایش خرج کرده، نباشد. اما با توجه به این که در سال های پایانی نسل هفتم هستیم و حتی عناوین بزرگ اول-شخص نیز کم کم در بن بست تکرار و فقدان نوآوری گرفتار شده اند، به نظر نمی رسد که Gunslinger بتواند نیاز مخاطب حرفه ای را برآورده سازد. البته می توان بازی را حرکتی مثبت در جهت ریشه های سری CoJ دانست. استودیوی Techland نیز با ساخت بازی Dead Island نشان داده که غیر قابل پیش بینی است و اعضای با استعدادی دارد. باید دید که آیا آن ها می توانند خود را از کلیشه ها جدا کنند یا خیر.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸

CPU: ۲ GHz Intel® Core™۲ Duo or 2 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2

Memory: ۲ GB RAM

Graphics: ۵۱۲ MB DirectX® ۹٫۰c–compliant

DirectX®: ۹٫۰c

Hard Drive: ۵ GB HD space

Sound: DirectX 9.0c–compliant

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows® ۷ (SP1)s

CPU: ۳ GHz Intel® Core™۲ Duo or 3 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2 or better

Memory: ۴ GB RAM

Graphics: ۱۰۲۴ MB DirectX 10–compliant or higher

DirectX®: ۱۰

Hard Drive: ۵ GB HD space

Sound: ۵٫۱ surround sound

تصاویر محیط بازی :

Call-of-Juarez-Gunslinger-S1

Call-of-Juarez-Gunslinger-S2

Call-of-Juarez-Gunslinger-S5

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

DOWNLOAD GAME logos nvidia (1)

Password: www.dlfox.comquestion-mark

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار01 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود9328
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON