گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

محل تبلیغ شما

محل تبلیغ شما و توضیحات در این قسمت قرار خواهد گرفت 

محل تبلیغ شما

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود…..

| نسخه فشرده blackbox  با حجم ۲٫۸ گیگابایت  از دی ال فاکس|

در بخش زمانی بازی ۴ WRC: FIA World Rally Championship شما باید به فکر زدن رکورد در کوتاه ترین زمان باشید, بازی از آنجایی جذاب میشود که شما رکورد خود را در تابلوهیا جهانی ثبت میکند و با قهرمانان آنلاین مسابقه میدهید. بازی از موتور گرافیکی بسیار خوبی بهره میبرد طوری که تمامی عوامل بصورت واقعی به تصویر کشیده شده اند  همچنین شرکت بلک بین گیم پلی را طوری پایه گذاری کرده که گیمر احساس رانندگی در جاده های بیابانی و جنگلی به وی دست دهد تا بتوانید خود را در اوج سرعت جای راننده اصلی قرار دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®۷
Processor: Intel™ ۲٫۴ GHz or similar
Memory: ۱ GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 8800 GT or AMD® Radeon™ HD 3870 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 512 MB video memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۴۱۰۰ MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows®XP™, Windows®Vista™, Windows®۷
Processor: Intel™ Core 2 Duo / AMD™ Athlon 64 X2 or above
Memory: ۴ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ ۹۰۰۰ series or above, AMD® Radeon™ HD4000 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 1 GB video memory. Laptop versions of these cards are not fully supported.
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۴۱۰۰ MB available space

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار09 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود4180
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON