parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

نسخه فشرده بدون حذفیات با حجم ۷٫۶ گیگابایت

 

 

در Rome II Total war میتوانید بسیاری از نمونه های یک جنگ خونین و بزرگ و نفس گیر را مشاهده کنید که سراسر امپراطوری را فرا گرفته است. چیزی که سازندگان می خواهند نمایش دهند یک جنگ بین سلسله Rome نیست بلکه بزرگ تر، عظیم تر و چندین برابر واقعی تر از آن و بهتر از آخرین بازی از این سری یعنی Shogun 2. سازندگان بازی در این باره می گویند که در بازی Shogun 2 به دنبال یک فرهنگ خاص بودند. آنها درباره ی بزرگی این عنوان به این نکته اشاره میکنند که محیط بازی Shogun II Total War تنها قسمتی کوچک بود، حال برای درک بزرگی و زیبایی کافی است که میخواهیم دوباره به مقیاس ها و جزئیات بزرگ تری بپردازیم و در این بازی به فرهنگ ملت ها پرداخته خواهد شد و در طول بازی شاهد انواع تناقض و تنوع و جزئیات فرهنگ ها در این بازی کاملا می توان مشاهده کرد که شامل مردم و ریشه های مختلف می باشد. وقتی که از طراح این بازی James Russell سوال شد که دنیای Rome 2 چقدر گسترده تر و متفاوت تر آنچه هست که قبلا در بازی های قبلی این سری شاهد بودیم و جزئیاتی که به آن اضافه شده تنها در یک کلام می گوید بسیار بزرگ و ما درباره یک نقشه بزرگ و جزئیات زیاد صحبت میکنیم و قطعا این شماره تنوع های زیادی نسبت به بازیهای قبلی دارد.

 

در ادامه صحبت های طراح بازی یعنی جیمز روسل، وی در صحبت های خود توجه زیادی روی جزئیات بازی داشت و تاکید می کرد روی جزئیاتی که جهان این بازی را تشکیل می دهد، بسیار پرداخته شده و این جزئیات در سبک مبارزه سرباز ها در میدان جنگ هم تاثیر به سزایی دارد، به طوری که سبک های متنوعی از مبارزات را در این بازی شاهد خواهیم بود. برای هر نوع مبارزه و تاکتیک روش های خاصی در نظر گرفته شده است و از نظر تعداد قبایل، گروه ها و اینگونه موارد نقشه های بزرگ تری را در بازی قرار داده ایم که مبارزه در آن شامل چند جناح و سپاه مختلف می شود و باید در میدان نبرد به طور کامل حواستان را جمع کنید چون هیچ وقت در این بازی از پیش برنده نیستید، هزاران نظامی و سرباز شما می توانند توسط حتی یک گروه ۱۰ نفری از دشمن به طور کامل نابود گردند که در ادامه مقاله به جزئیات این ادعا پرداخته خواهد شد. همینطور جزئیات بیشتر این بازی به ما این امکان را داده است تا از شخصیت های بزرگ تاریخی به خوبی استفاده کنیم و این چیزی هست که طراح بازی بسیار روی آن تاکید می کند و به جد هم واقعا عالی هست!

 

وی در ادامه اشاره میکند که امپراطور ها می توانند در جهان خود دنیای خوب و بد را به وجود آوردند، در تریلر های این بازی به وضوح خیانت و خشونت و استبداد حاکمین مشاهده شد، شما در این بازی می توانید پادشاهی محبوب شوید یا پادشاهی که مردمش هر روز با امید مرگ او از خواب بلند می شوند و آرزوی هر کس کشتن او هست. تغییر شکل و روش کلی مناطق تحت سلطه امپراطوران در کنار آشوب و جنگ داخلی نوعی و شورش افرادی که مخالف حکومت شما هستند،چالشی بزرگ است!
از دیگر نکات اضافه شده و تغییرات بازی می توان به محاصره شدن توسط گروهی از سربازان دشمن و مشکلات مختلف که باید برای از دست ندادن اراضی خود راهی پیدا کنید، اشاره کرد. نقشه های Rome II شامل جزئیات بسیاری هست، استدیوی سازنده یعنی Creative Assembly نقشه های بازی را بسیار بزرگ تر و پر جزئیات تر نمایش داده و حتی قول بهتر شدن آن را تا زمان عرضه بازی در سال ۲۰۱۳ را هم داده اند(!) در قسمتی از میدان جنگ برج های دفاعی بلند و قسمتی برای آتش توپ های جنگی و مکانی برای مبارزه سرباز ها موجود است که تمام این موارد در هر قسمت از نقشه تغییر میکند، اگر در یک برج باشید امکان محاصره شدن شما هست اگر در کنار این برج نیرو دفاعی داشته باشید آسیب زیادی به آن نخواهد رسید و مانند این در سایر موارد نیز ممکن است.
بعد از انتخاب کشور مورد فرماندهی خود باید به فدرال ها و گروه های دیگر توجه ویژه ای داشته باشید که می توانید با آن ها همگروه شوید یا حتی به آن ها حمله کنید و دست به غارت بزنید اما باید جنگ های داخلی را در نظر داشته باشید و آنها رو سرکوب کنید به طوری که مردم از شما کمتر ناراضی شوند و به حکومت شما اعتماد کنند تا منطقه شما نابود نشود البته تنوع بالایی در این قسمت ها با توجه به گفته های سازندگان وجود دارد.

 

در Rome II شما انتخاب های زیاد و جالب و در خور توجهی خواهید داشت، باید هر منطقه را جدا اداره کرد و افزایش قدرت ارتش با تولید سلاح های بیشتر نیز باید همراه با پیشرفت منطقه های مورد نظر شما باشد! به عنوان یک امپراطور رومی باید یک لژیون بزرگ را اداره کنید و هر کدام جزئیاتی جدا از یکدیگر و ویژگی های خاص خودش را دارد. گروهی از کمانداران می توانند اداره قسمت های مختلفی را در مناطق مختلف شهر های شما بر عهده داشته باشند و در کنار گرفتن مالیات از هر منطقه و بالا بردن قدرت نیرو خود از موارد خوب در بازی هست.
جنگ ها بزرگ تر و خونین تر و نفس گیر تر شده است، به عبارتی دیگر مقیاس همه چیز در بازی بیش تر گشته است. تریلری که از محاصره Carthage به نمایش درآمد واقعا بی نظیر بود،به طوری که منتقد گیم اسپات که پشت درهای بسته نسخه ی بتا را امتحان کرد با اختلاف بسیار این بازی را بهترین عنوان معرفی شده ی E3 دانست و از این بازی به عنوان بهترین بازی استراتژیک تاریخ نام برد! نیرو های دریایی و ارتش به طور همزمان با دشمنان وارد جنگ شده اند و هر دو ارتش خود را باید همزمان رهبری کنید. تمام زحمات شما همانطور که گفته شد می تواند بر باد برود، و هزاران نیروی شما با غرق شدن کشتی حامل به اعماق زباله دان تاریخ بروند اما با عبور سالم و صحیح از دریا و انتقال سرباز ها به خشکی، بدون کشتار و ریختن خونی، می توانید جنگ را تمام کنید و منطقه را نیز بدست آورید! با توجه به این که حرکت ارتش بهتر صورت می گیرد و از دو طرف دشمن محاصره می شود. چالش هایی که در نسخه آزمایشی دیده شد، هوش مصنوعی به مراتب بهتری را نمایش داد. رفتار سربازان در سپاه خود و سپاه دشمن نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشت. دوربین بازی هم دچار تغییراتی شده است، این تغییرات باعث می شود تا بر افراد و نظامیان خود کنترل کافی را داشته باشید و تاکتیک مورد نظر خود را محیط بازی بهتر پیاده کنید و دقیقا کاری که مد نظرتان است را انجام دهید.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:2GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
DirectX®:۹٫۰c
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – ۱۰۲۴×۷۶۸

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory:4GB RAM
Graphics:1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®:۱۱
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – ۱۹۲۰×۱۰۸۰

 

تصاویری از محیط بازی:

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار04 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2414
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON