parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی های استراتژیی که با چاشنی تخیل همراه هستند همیشه طرفداران بسیاری داشته اند.بازی ای که امروز قصد نقد و ارائه آن هستیم ParaWorld (RePack by R.G.ReCoding) نام دارد که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده ایت.این بازی به حدی زیبا میباشد که...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی های استراتژیی که با چاشنی تخیل همراه هستند همیشه طرفداران بسیاری داشته اند.بازی ای که امروز قصد نقد و ارائه آن هستیم ParaWorld (RePack by R.G.ReCoding) نام دارد که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده ایت.این بازی به حدی زیبا میباشد که بیشتر سایت های بزرگ نسخه Repack آن را مجدد برای دانلود قرار داده اند.این بازی مربوط به دنیای ماقبل تاریخ میباشد.زمان دایناسور ها …!!! در این بازی شما در دنیایی از زیبایی غوطه ور خواهید شد.

دانلود با حجم ۲٫۵ گیگابایت و فرمت ایزو از دی ال فاکس!

نسخه فشرده  بدون حذفیات

محوریت این بازی مردم جنگ طلبی هستند که با حیوانات ماقبل تاریخ جنگ دارند. فکر میکنم کمتر کسی بازی استراتژیک با این داستان و محوریت بازی کرده باشد.در حقیقت داستان بازی ParaWorld (RePack by R.G.ReCoding) فوق العاده است (بر خلاف خیلی از بازی های استراتژیک موجود).باورتان نمیشود اگر بگویم در این بازی بیش از ۵۰ گونه دایناسور به تصویر کشیده میشود.جالب است بدانید تمام جزئیات تسلیحات – دایناسور ها – هیرو ها و … در کمال ناباوری فوق العاده به تصویر کشیده شده است.این حرف ها زمانی شگفت به نظر میرسد که بدانید این بازی در سال ۲۰۰۵ یعنی ۶ سال پیش..!!! اما شخصا معتقدم بازی که در گذشته منتشر شده و نسخه Repack برای آن منتشر میشود حتما یک بازی موفق بوده و خواهد بود.در حقیقت تاریخ انتشار بازی نباید ملاکی برای تصمیم گیری باشد.گرافیک بازی فوق العاده میباشد.با دیدن عکس ها به این نکته پی خواهید برد.دوربین نیز به خوبی تصاویر را به شما نمایش میدهد.جای گیری دوربین فوق العاده است.این نکته نیز با دیدن عکس ها کاملا مشخص است.
دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس فوق العاده از محیط بازی و مشخصات سیستمی درادامه مطلب…

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Dual core CPU 1.5 GHz
Memory: ۱ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® ۹۸۰۰ or better, ATI Radeon™ HD 4770 or better
Hard Drive: ۳٫۵ GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Quad core 2.7 GHz or better
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
Hard Drive: ۳٫۵ GB available space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار22 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود4172
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON