parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بعد از گذشت چند ساعت از انتشار این بازی گروه تازه کار Steamgames بازی را فشرده و آماده دانلود نموده اند. بازی بدون دستکاری فشرده شده است برای دانلو دبا حجم معادل ۹٫۷ گیگابایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید. |...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بعد از گذشت چند ساعت از انتشار این بازی گروه تازه کار Steamgames بازی را فشرده و آماده دانلود نموده اند. بازی بدون دستکاری فشرده شده است برای دانلو دبا حجم معادل ۹٫۷ گیگابایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| logos nvidia (1) توجه: در این نسخه ویدیو های بازی حذف شده است |

| نصب بازی را en انتخاب و نوع کرک بازی نیز به دلخواه مشخص کنیدتا به صورت اتوماتیک کرک شود. |

.

.

. رویدادهای بازیEvolve در سیاره ای به نام Shear اتفاق می افتد، که موجودات عجیب و عظیم الجثه ای حاکمان آن هستند و بروی سیاره سکونت دارند. بازی چهار شکارچی و قهرمان به نام های Val ، Makrov ، Griffin و Hank دارد و که گیمر می تواند یکی از آن ها را برگزیند و هر یک از این شخصیت ها توانایی و خصایص منحصر به فرد را دارا هستند و جنگ های خیلی مرگبار و ترسناکی قرار است با موجودات سیاره انجام دهند. البته در بازی شما می توانید به جای هیولاها هم ایفای نقش نمایید و به نبرد با این Hounter ها (شکارچیان ) بروید. در سیاره Shear که ناشناخته و هولناک است، تنها این هیولاها بلای جان شما نیستند ، بلکه موجودات ریز و درشت این سیاره آدم خوار هستند و حتی گیاهان گوشتخوار هم هر لحظه جان شما را تهدید می کنند. موجودات بازی در ابتدا کم قدرت هستند و با یک شلیک و یا چند ضربه نابود می شوند، اما هرچه مراحل جلوتر می رود، هم هوش مصنوعی آن ها و هم نیروهایشان افزوده می گردد. در بازیEvolve گیمر به اسلحه های مدرن و متفاوت برخورد خواهید کرد و با گذشتن از مراحل و جلو رفتن بیشتر کار شما بسیار طاقت فرسا میگردد. حالت پر هیجان در نقش هیولا بازی کردن انگیزه بسیار جذابی به بازی می بخشد و سبب می شود که به کالبد و روح این هیولاها عظیم الجثه نفوذ کنید و بفهمید که این موجودات به چه نحوی زندگی می کنند و روش های حمله و نبرد آن ها چه جوری است؟ گیمر در قالب هیولا باید از محیط اطراف و موجودات ضعیف تر برای خود غذا بسازد و با کشتن و خوردن آن ها به موجودی بزرگ ، غول پیکر و هرسناک مبدل گردد، به طوری که شکارچیان از دیدن آن هیولا رعشه و لرزه بر جانشان بیافتد. بازی گرافیک نسل هشتمی دارد و با موتور گرافیکی بازی Crysis 3 که زمانی غول گرافیکی نام گرفت تولید شده است، که این موتور گرافیکی Cry Engine 3 است.

.

logos nvidia (8) حداقل سیستمlogos nvidia (8) مناسبlogos nvidia (8) عالی
Core 2 Duo E6600 2.4GHzCore 2 Quad Q6400 2.13GHzCore i7-920 Quad 2.67GHz
Athlon 64 X2 Dual Core 6400+Phenom 9500 Quad-CoreAPU A8-3870K Quad-Core
GeForce GTX 560GeForce GTX 650 1GBGeForce GTX 760
Radeon HD 5770 1024MBRadeon HD 6790Radeon R9 280
۴ GB RAM۶ GB RAM۶ GB RAM
Windows 7 64-bitWindows 7 64-bitWindows 7 64-bit
Direct X 11Direct X 11Direct X 11
۵۰ GB HDD Space۵۰ GB HDD Space۵۰ GB HDD Space

 

 

logos nvidia (6) تصاویری از محیط بازی:

.

question-mark توجه

فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

..


مشخصات بازی
تاریخ انتشار10 فوریه 2015
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2485
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON