گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

داستان این بازی مربوط می شود به ۱۵۰ سال بعد در آینده، زمانی که جنگی بزرگ  بین انسان ها آسیب های جبران ناپذیری بر زمین وارد کرده و تقریبا نسل انسان منقرض شده است. در این بین فقط ربات...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

داستان این بازی مربوط می شود به ۱۵۰ سال بعد در آینده، زمانی که جنگی بزرگ  بین انسان ها آسیب های جبران ناپذیری بر زمین وارد کرده و تقریبا نسل انسان منقرض شده است. در این بین فقط ربات های باقی مانده از جنگ به شکل پراکنده بر روی زمین وجود دارند که ماموریتشان  نابودی انسان ها است. آن ها همیشه در کمین نشسته اند تا اندک نفرات باقی مانده را  به کام مرگ بکشانند چرا که هیچ کس به آن ها خبر نداده است که جنگ به پایان رسیده است! شخصیت اصلی بازی فردی تنها و گوشه گیر و البته خشن به نام مانکی است که با انسان ها چندان رابطه خوبی ندارد و در طول زندگی خود همیشه در حال فرار از ربات ها و ماشین های غول پیکری بوده که در پی شکار او بوده اند.او با محیط خشن و نا امن بیرون آشنا است و در هنگام خطر به خوبی می تواند از مهلکه فرار کند و جان خود را نجات دهد.زندگی در این جهان مرده به خوبی به او آموخته که چگونه زنده بماند و از جان خود محافظت کند. زخم هایی که روی بدنش وجود دارند کاملا این موضوع را اثبات می کنند.زخم هایی که یادگار ربات هایی هستند که قبلا مانکی با آن ها به مبارزه پرداخته است.

دانلود با حجم ۶٫۹ گیگابایت و فرمت ایزو از دی ال فاکس!

نسخه فشرده BlackBox بدون حذفیات

شخصیت دیگر بازی Trip  است.دختری با موه های قزمز به مانند نریکو در Heavenly Sword (علاقه زیاد Ninja Theory به زنان مو قرمز!) که یک متخصص فنی تمام عیار است. او به همراه پدرش با ایجاد انجمنی از انسان های باز مانده و با فراهم آوردن موقعیت آموزش، زراعت و امکانات رفاهی سعی در ایجاد تمدنی جدید از انسان ها را دارند.در اصل آنها تنها امید بازماندگان بر روی کره زمین می باشند.
بر اثر یک اتفاق مانکی توسط ربات ها اسیر شده و به وسیله کشتی هوایی به مقصدی نا آشنا برده می شود.در اینجاست که دو شخصیت اصلی در کنار هم قرار میگیرند چرا که  Trip هم یکی ازاسرای کشتی است.او با دیدن مانکی و سعی او برای فرار از کشتی او را زیر نظر می گیرد تا زمانی که کشتی سقوط می کند ومانکی بی هوش می شود.در این هنگام Trip  با بستن هد بندی خاص به سر مانکی او را مجبور می کند که به خواسته های او عمل کند در غیر این صورت با استفاده از هدبند برنامه ریزی شده، شوک های الکتریکی به مانکی وارد می کند و درهر صورتی که مانکی Trip  را رها کند و یا Trip  بمیرد مانکی نیز کشته خواهد شد. تنها خواسته ی Trip  بازگشت به خانه و دیدار دوباره با پدرش است و از مانکی می خواهد که در این راه به او کمک کند.البته در اواسط بازی یکی از دوستان Trip  نیز به این تیم دونفره اضافه خواهد شد که اطلاعاتی زیادی در مورد این شخصیت وجود ندارد.
داستان بازی برگرفته از نولی چینی به نام سفر به غرب است که تا به حال در رسانه های مختلف دیگری نیز مورد استفاده قرار گرفته و از این کتاب به اشکال مختلف اقتباس شده است.Alex Garland  به عنوان نویسنده با Ninja Theory  همکاری می کند.نویسنده نول The Beach و  The Tesseract که به ترتیب فیلم های The Beach  و ۲۸ Days Later از روی آن ها اقتباس شده است و همچنین نویسندگی فیلمنامه ۲۸ Days Later به عهده خود او بوده است. Garland انتخاب بسیار خوبی به عنوان نویسنده کار محسوب می شود چرا که او یک گیمر حرفه ای است و با بازی های کامپیوتری آشنایی بسیار خوب دارد. او به بازی کردن در XBL علاقه خاصی داشته و وقت زیادی را صرف بازی کردن به شکل Online  می کند.

در بخش مبارزات شما دکمه ضربه معمولی و ضربه محکم را دارید که با ترکیب کردن آن ها می توانید چند ضربه ای های مختلفی را خلق کنید. با نگه داشتن دکمه  ضربه های اصلی ضربه های شارژ شده می زنید و در زمان لازم از تمام کننده های زیبایی استفاده خواهید کرد.گاهی اوقات در این هنگام دوربین به حالت Slow Motion می رود و ضربه ها را به زیبایی و از نمایی نزدیک تر نشان می دهد. می توانید در برابر حمله های دشمن حالت دفاعی بگیرید و یا جای خالی دهید و ضربه ضد حمله (Counter Attack) وارد کنید.کنترل در این قسمت کاملا مناسب و خوش دست است و وارد کردن چند ضربه ای ها لذت فوق العاده بالایی دارد. چند ضربه ای ها تعدادشان زیاد نیست و در نتیجه در هنگام استفاده از آن ها گیج نخواهید شد. پیچیدگی های زیادی که در زدن چند ضربه ای ها در Heavenly Sword وجود داشت در این بازی  وجود ندارد ولی هنوز هم برای ترکیب ضربه های مختلف نیاز به تمرین دارید تا بتوانید از همه آن ها  به خوبی استفاده کنید.
در مبارزات از سیستمی استفاده خواهید کرد که وضعیت ربات ها را به شما نشان می دهد. زمانی که دشمنان قرمز رنگ می شوند به این معنی است که آن ها در حالت حمله قرار دارند و زمانی که آبی هستند دفاع می کنند و حالت زرد به این معنی است که آن ها در تدارک حمله می باشند. این سیستم به شما کمک می کند که در وقت لازم حمله، دفاع و یا جای خالی دهید و در مبارزات شلوغ بسیار کارآمد است.

Unreal Engine 3  موتوری است که به دنیای Enslaved جان داده است. دنیایی که به سبک Post Apocalyptic طراحی شده است و پس از نابودی تمدن بر روی زمین، طبیعت همه جا را پوشانده و سبز کرده است.نماها بسیار زیبا و چشم نواز هستند و قدم زدن در این محیط بکر و تازه لذت فراوانی دارد.محیط ها مثل Heavenly Sword بزرگ و وسیع هستند و جزییات بالایی دارند. Andy Serkis مانند Heavenly Sword در این بازی نیز با Ninja Theory همکاری می کند. انیمیشن مانکی از روی حرکات او کپچر شده است و خود او نیز به جای مانکی صحبت می کند و مشخصا با مهارت بالای او در این زمینه شاهد یه کار بی نقص و عالی خواهیم بود. مدل شخصیت Trip در یکی از نمایش ها زمانی که پشت یک سنگر قرار گرفته بود چندان جالب نبود که احتمالا در نسخه آخر این مشکل برطرف خواهد شد.صدای Trip  کاملا با شخصیت و صورت او همخوانی دارد. در ساخت  ربات ها دقت زیادی صورت گرفته تا همگی جذاب و عجیب به نظر برسند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2, Vista or higher
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.20GHz / AMD Athlon 64 X2 4600+
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 9600/ ATI Radeon HD 4850
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۱۲ GB available space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار21 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3167
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON