گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی کامپیوتر عصر اژدها عذاب یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط BioWare طراحی و ساخته شده  برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .این نسخه بازی Deluxe Edition Full Unlocked می باشد که...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی کامپیوتر عصر اژدها عذاب یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط BioWare طراحی و ساخته شده  برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .این نسخه بازی Deluxe Edition Full Unlocked می باشد که توسط گروه معروف dzrip  فشرده شده و شامل تمامی پچ و اضافات بوده است.حجم بازی ۱۷ گیگابایت می باشد.

.

 لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید

.

بازی کامپیوتر Dragon Age Inquisition عصر اژدها عذاب یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط BioWare طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی در اصل ادامه دهنده سری داستانی نسخه های Dragon Age: Origins و Dragon Age II می باشد . مناظری زیبا و امکانات جدید و باورنکردنی انتظار شما را می کشند پس خود را برای یک بازی جذاب آماده کنید . فاجعه ای عظیم در راه است به طوری که با وقوع آن , تمام سرزمین های Thedas در آشوب فرو خواهند رفت . اژدهای تیره در آسمان , سایه وحشت خود را بر فراز سرزمین های پادشاهی گسترده است . Mages در تمام جنگ هایی که علیه Templars ظالم شرکت کرده , شکست خورده است . تعداد کشورهایی که بر علیه یکدیگر قد علم می کنند در حال افزایش است . این وظیفه شماست تا برای نظم دادن به این شرایط یکبار دیگر متحدان خود را دور هم جمع کرده و به عنوان یک فرمانده برای خارج شدن از این بحران , تمام افکار و عقاید را رهبری کنید . کاوش غارها پنهان ، شکست موجودات عجیب و به یاد ماندنی و شکل دادن به جهان اطراف بر اساس سبک بازی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . کاوش , تحربه را افزایش داده و جنگ انتخاب دشواری است که با یک تصمیم اشتباه ممکن است تمام شرایط را به ضرر شما تغییر دهد . بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا از میان ۳ کلاس Warrior جنگجو ، Rogue سرکش و Mage یکی را به عنوان شخصیت اصلی بازی انتخاب کنند همچنین ۴ نژاد مختلف انسان ، کوتوله ، جن و qunari در بازی وجود دارند که هرکدام دارای توانایی خاصی هستند . در بازی پلیر می تواند متحدانی برای خود پیدا کرده و با آنها به صحبت بنشیند . البته فراموش نشود بخش گیم پلی بازی شامل به دست آوردن قدرت و حفظ آن در مناطق مختلف است . بخش مبارزه بازی تغییرات بسیاری داشته و بیشتر سعی شده است تا بر استراتژی نسخه Dragon Age II متمرکز باشد . همانند نسخه های قبلی نیز توانایی های حمل موارد شفاده محدود خواهد بود . شخصیت های مختلفی با توانایی های منحصر به فرد وجود دارند که قادر خواهید بود تا به طور آزادانه به زندگی خود ادامه داده و با اکتشاف توانایی های آنها را گسترش و بهبود بخشید . فراموش نکنید تصمیماتی که در طول بازی می گیرید به طور ملموسی بر روند بازی تاثیر گذاشته و از نظر جنبه های مختلفی جهان شما را شکل می دهد . در هر نبرد به راحتی می توانید نیروهای خود را با توجه به نوع آرایش و سبک مبارزه ای که در ذهن دارید , چیده و با تمام قدرت به دشمنان خود یورش ببرید . در بازی ۴ شخصیت وجود دارد که به طور مختصر به معرفی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت .

 

Morrigan
زنی با موهای تیره و افکاری شوم در ذهن که قصد دارد بر تاج و تخت سلطنتی تاثیر گذاشته و یا انگیزه های شوم دیگری دارد , هنوز کسی به طور مشخص نمی داند . این زن جاد.گری از نژاد وحشی های Orlais است که سه سال قبل به عنوان مشاور محرمانه ملکه Celene منتصب شد . پس از مدتی ملکه به سحر و جادو علاقه مند و کنجکاو شد و Morrigan تصمیم گرفت تا هنر سیاه و مخفی خود را به ملکه آموزش دهد .

مشخصات بازی Dragon Age Inquisition :

نام بازی : Dragon Age Inquisition

نام بازی (فارسی) : صر اژدها عذاب

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : BioWare

منتشر کننده : Electronic Arts

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

 

تصاویری از بازی: 

 

۱٫ از حالت فشرده خارج کردن فایل بازی

۲-رایت یا خارج کردن از حالتiso

۳٫ نصب بازی با کلیک بر روی setup

۴٫ منتظر اسنتشار کرک باشید و بازی را کرک کنید

۵٫ اجرای بازی

۶٫ بازی را در فایروال قرار دهید تا به سرور آنلاین متصل نگردد

.

 لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید


مشخصات بازی
تاریخ انتشار29 دسامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود4370
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON