گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

دانلود با حجم ۲ گیگابایت و فرمت ایزو از دی ال فاکس!

نسخه فشرده  بدون حذفیات

رها شده در ترس

همانطور که از سبک بازی پیداست ، هسته ی اصلی بازی بر پایه ی سکوبازی بنا شده است .طبق سابقه ی درخشان یوبی سافت در زمینه ی ساخت بازی های سکوبازی ( Prince of Persia و Rayman ) انتظار ها از این شرکت بیشتر شده بنابراین یوبی سافت نیز به خوبی میداند در چه منگنه ای قرار گرفته است و تمامی تلاش خود را برای ساخت یک سکوبازی ناب قرار می دهد.در کنار این سکوبازی ، یک شریان بسیار بزرگی از نقش آفرینی نیز در بازی قرار گرفته است که بازی را از حالت خطی و یکنواخت در می آورد.اصولا هر بازی که یک رگه ی نقش آفرینی در آن قرار گیرد ، ارزش بازی کردن دارد ، چه برسد به آن که آن بازی یک سکوبازی از طرف یوبی سافت باشد.در طول بازی با یک حرف ممکن است برای خود دوست یا دشمن بتراشید پس در انتخاب دیالوگ دقت کنید .هر شخصیت در بازی قابلیت خاص خود را دارد و میتواند کار خاصی را انجام بدهد . پس در مبارزه های بازی میتوانید طبق دشمنی که شما را محاصره کرده از قدرت های مختلف شخصیت ها استفاده کنید. بخش مدیدی از بازی را حل معما ها تشکیل میدهند.در بازی معماهای زیبا با طعم کلاسیک حضور دارند که سازندگان قول داده اند که درخور یک بازی فوق العاده خواهند بود و بارها شما را شدیدا به چالش میکشند.سازندگان درباره ی معما های بازی اذعان داشته اند که برای رد کردن معماهای بازی احتیاج یک اعصاب آرام دارید.  یک سری مراحل فرعی نیز در بازی وجود دارد که در آن باید به دنبال شی خاصی بگردید.این مراحل که به نوئی مینی گیم نامیده میشوند به قول سازندگان مدت ها شما را سرگرم خود خواهند کرد و تا پیدا کردن جسم مورد نظر از جای خود بلند نخواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core2Duo E8200 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 GT or AMD Radeon HD2900 XT (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: ۳ GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional Microsoft XBOX360 controller or compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista, Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: ۴ GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX260 or AMD Radeon HD4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۳ GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional Microsoft XBOX360 controller or compatible

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار22 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود6038
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON