گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی BulletStorm 2011 یک بازی اکشن (First-person shooter) میباشد. این بازی توسط شرکتهای People Can Fly و Epic Games در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و شرکت Electronic Arts آن را منتشر کرد. این بازی در دو مد Single-player و multiplayer قابل اجرا می باشد.داستان بازی از این قرار است...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی BulletStorm 2011 یک بازی اکشن (First-person shooter) میباشد. این بازی توسط شرکتهای People Can Fly و Epic Games در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و شرکت Electronic Arts آن را منتشر کرد. این بازی در دو مد Single-player و multiplayer قابل اجرا می باشد.داستان بازی از این قرار است که سفینه های بسیاری در سرتاسر منظومه در حال رفت و آمد هستند. کنفدراسیونی ظالم بر کل جهان تسلط دارد و تمام حرکات این سفینه ها را زیر نظر دارد. شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند. این شخصیت که یک دزد هست، سابقه درگیری با این کنفدراسیون را دارد که طی یک درگیری کوچک با سفینه کنفدراسیون، سفینه شخصیت اصلیبازی نابود میشود و او به سیاره ای با انسان ها و گیاهان گوشت خوار پرتاب میشود. شما به ناچار و برای حفظ جان خود باید با این دشمنان گوشت خوار مبارزه کنید تا راهی را برای نجات یافتن از این سیاره بیابید.موتور بازی Unreal Engine 3 نام دارد که بسیار قدرتمند است. یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstormامکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . نسخه فشرده بازی بدون حذفیات برای شما آماده کرده ایم برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| دانلود نسخه فشرده بازی با حجم ۳ گیگابایت از دی ال فاکس!|

| نسخه فشرده گره Mechanics افزوده شد  |

 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
COU: Processor QuadCore 2.0 GHz
RAM:  ۲ GB
HDD: Space 9 GB available
Video Card:  ۵۱۲MB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX260, or ATI Radeon 4870
DX: DirectX 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب


مشخصات بازی
تاریخ انتشار05 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود5964
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON