گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

نسخه اصلی و اولیه بازی BioShock 2 در سال ۲۰۱۰ برای PC منتشر شد. نسخه Complete این بازی شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد. داستان در BioShock 2 نقش مهمی را ایفا می‌کند. این داستان همراه با صحنه‌ها، شهر Rapture و آهنگ خود شما...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

نسخه اصلی و اولیه بازی BioShock 2 در سال ۲۰۱۰ برای PC منتشر شد. نسخه Complete این بازی شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد. داستان در BioShock 2 نقش مهمی را ایفا می‌کند. این داستان همراه با صحنه‌ها، شهر Rapture و آهنگ خود شما را به عمق خود می‌برد. شهر Rapture توسط یک شرکت در سال ۱۹۴۶ زیر دریا ساخته می‌شود تا از مسائل اقتصادی و قدرت‌های مذهبی در امان بماند و بتواند به راحتی به فعالیت‌های خود بپردازد و هر کس در آن آزاد باشد. Rapture در زیر دریا پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی زیادی کسب می‌کند. این پیشرفت‌ها باعث می‌شود تا ماده‌ای به نام ADAM در زیر دریا کشف شود. این ماده می‌تواند در DNA تغییر ایجاد کند و جراحات و مشکلات انسان‌ها را رفع کند و یا به آن ها قدرت ببخشد. همه در این شهر فکر می‌کنند که این تکنولو‍ژی به نفع آن‌ها خواهد بود اما علم می‌تواند در دو راه مورد استفاده قرار بگیرد.

| دانلود  نسخه فشرده  بازی با حجم ۴ گیگابایت از دی ال فاکس!|

سازندگان برای ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal 3.5 استفاده کرده اند. محیط بازی همچنان مثل نسخه قبلی، مرموز و کمی ترسناک طراحی شده است. شهر رپچر به زیبایی هر چه تمام تر به شکل شهرهای دهه ۴۰ میلادی ساخته شده است و معماری بسیار جالبی دارد. بازی از محیط های بسیار زیادی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها بخش های مختلفی از این شهر را به تصویر می کشند. پیشرفت گرافیکی به وضوح در بازی دیده می شود. اما شاید وجود تشابه زیاد در بخش طراحی میان نسخه ۱ و ۲ باعث شده است که این اتفاق زیاد به چشم نخورد. جزئیات محیط بسیار زیاد است و تمامی آن ها هم از کیفیت بسیار خوبی بهره مند هستند. در بازی آهنگ های زیادی با حال و هوای موسیقی های بین دهه های ۳۰ تا ۵۰ میلادی شنیده می شوند. موسیقی نقش بسیار خوبی را در بازی ایفا کرده است و محیط های سرد و بی روح رپچر را تحت تاثیر خود قرار داده است. آهنگ هایی که بیشتر از گرامافون با همان کیفیت پخش می شوند باعث شده تا حال و هوای آن زمان به خوبی به بازیکن منتقل شود.

 

حداقل سیستم مورد نیاز  :

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows ۷ 
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor 
Memory:2 GB RAM 
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory 
DirectX:9.0 
Hard Drive:13 GB HD space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار18 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود12914
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON