dlfox dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

داستان بازی از سال ۱۹۹۴ زمانی که ژاپن مورد حمله امریکا قرار گرفته بود آغاز می شود. شما در تاریکی شب با چند قایق در حال حرکت به سمت اردوگاه دشمن هستید، اما در بین راه ناگهان دشمن متوجه حضور شما...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

داستان بازی از سال ۱۹۹۴ زمانی که ژاپن مورد حمله امریکا قرار گرفته بود آغاز می شود. شما در تاریکی شب با چند قایق در حال حرکت به سمت اردوگاه دشمن هستید، اما در بین راه ناگهان دشمن متوجه حضور شما می شود و شما مورد حمله دشمن قرار میگیرید و مجبور به فرار به خشکی می شوید و از اینجا است که شما کنترل کامل کاراکتر را بر عهده میگیرید و یک درگیری بین شما و نیروهای دشمن رخ میدهد، شما بعد از طی کردن مسیر سوار یک کشتی می شوید و از منطقه فرار میکنید. اما بعد از گذشتن چند ثانیه صدای انفجار مهیبی می اید و نور همه جا را فرا میگیرد (این منظره نماد حمله ی اتمی امریکا به ژاپن است) و در عرض چند ثانیه همه چیز نابود می شود از اینجا بازی از زمان ۱۹۹۴ یک پرش به زمان مدرن می زند و از اینجا گروه bad company در اختیارشما قرار می گیرد متن بالا یک توصیف از داستان اولیه ی بازی و مرحله اول بازی بو . بازی دارای cut-sence های زیادی است که به وسیله ان ها داستان بازی پیش می رود.

| دانلود  نسخه فشرده  بازی با حجم ۳٫۳ گیگابایت از دی ال فاکس!|

گیم پلی بازی تفاوت چندانی با نسخه ی اولیه بازی ندارد BBC2 دارای سه درجه سختی (Easy – Normal-Hard ) می باشد. که تمام کردن بازی در حالت normal نیز برای بسیاری ازافراد خیلی سخت خواهد بود حالت چند نفره بازی به مراتب جذاب تر از حالت تک نفره می باشد چون اساس این گونه بازی ها بیشتر حالت انلاین و چند نفره ی ان هاست تا حالت تک نفره . مراحل بازی در مناطق متفاوت و گوناگونی انجام میشوند. از کوهها و مناطق پوشیده از برف گرفته تا کویر های خشک و جنگل ها و … هریک از این مناطق دارای وضعیت و شرایط جداگانه ای نسبت به یکدیگر هستند و به خاطر تنوعی که دارند شما را خسته نخواهند کرد. سیستم سلامتی بازی نیز با بازی هایی همچونMw2 تفاوتی ندارد و بسته به اسیبی که به شما وارد شده بهبودیتان چند ثانیه طول می کشد. در طول مراحل وسایل نقلیه زیادی اعم از موتور و کامیون و جیپ و قایق و… در اختیار شما قرار میگیرد که هدایت هر کدام از اونها در نوع خودش هیجان و جذابیت خاصی داره، ضمنا شما در حین استفاده از این وسایل می توانید با زدن دکمه ی خاصی زاویه ی دوربین را تغییر دهید. همون طور که همه ی ما مطلع هستیم در بازی های امروزی قبل از هر چزی به گرافیک بازی ها توجه میشه و همین نکته باعث شده تا شرکت های بازی سازی بر روی گرافیک بازی تمرکز بیشتری داشته باشند با وجود این که گارگردان بازی قبل از انتشار وعده ی هم سطح بودن گرافیک BBC و Uncharted 2 را داده بود اما به نظر می رسد که گرافیک بازی ان قدر ها هم که گفته شد بالا نیست. از ان جا که بازی bbc 2 داری مراحل رنگارنگیست. هربار به نوعی قدرت گرافیکی بازی در مقابل چشمان ما قرار می گیرد، در طول بازی باگ ها و مشکلات گرافیکی نسبتا زیادی وجود دارند که این مشکلات با ریز شدن شما بر روی بازی قابل مشاهده خواهند شد. FrameRate بازی نیز ثابت نیست و در بعضی مواقع افت فریم هم وجود دارد . بیشتر دشمنان بازی نیز شبیه به هم هستند و حرکات همه ی ان ها تقریبا یک نواخت است.حداقل سیستم مورد نیاز Shadowrun Dragonfall :

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows ۷ 
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor 
Memory:2 GB RAM 
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory 
DirectX:9.0 
Hard Drive:2 GB HD space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار18 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود7995
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON