parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

عنوان Life Is Strange توسط  DONTNOD Entertainment  خالق عنوان  Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود.هم اکنون میتوانید قسمت اول بازی را دانلود نمایید و با داستان بازی پیش بروید…. | نسخه کامل و...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

عنوان Life Is Strange توسط  DONTNOD Entertainment  خالق عنوان  Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود.هم اکنون میتوانید قسمت اول بازی را دانلود نمایید و با داستان بازی پیش بروید….

| نسخه کامل و کرک شده با فرمت ISO |

.

داستان بازی در شهری به نام Oregon اتفاق می افتد . دانشجویی به نام Max به همراه دوستش Chole به سرزمین اجدادی خود برمی گردند تا دوست خود Rachel Amber را پیدا کنند . DONTNOD Entertainment امیدوار است که بتواند این بار موفق تر از Remember Me عمل کند. گیم پلی بازی بر مبنای توانایی بازگشت زمان طراحی شده است و داستان Maxine و Chloe (دو شخصیت اول بازی ) با اقتباس از فیلم های مستقل و مشکلات پیرامون شهر های کوچک نوشته شده است.

 ..

 

logos nvidia (4)تاریخ انتشار  بازی :  ۲٫۰۲٫۲۰۱۵

logos nvidia (4)پلتفرم :ps3

logos nvidia (4)حجم بازی :۱٫۱ گیگابایت

logos nvidia (4)ژانر بازی : اکشن

logos nvidia (4)نوع فایل: ISO

logos nvidia (4)زبان بازی: English

 .

 

تصاویری از محیط بازی:

.\

.

question-mark توجه:

فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

..


مشخصات بازی
تاریخ انتشار02 فوریه 2015
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1508
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON