گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Danger of the Ooze جدیدترین عنوان از سری بازی های لاک پشت های نینجا می باشد که توسط کمپانی Activision برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شده است. این عنوان در سبک دو بعدی و مبارزه ای...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Danger of the Ooze جدیدترین عنوان از سری بازی های لاک پشت های نینجا می باشد که توسط کمپانی Activision برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شده است. این عنوان در سبک دو بعدی و مبارزه ای بوده و با گرافیک و سبک هنری کارتون TMNT ساخته شده است. 

| دانلود نسخه iMARS  با حجم ۱٫۳۵ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

داستان بازی در شهر نیویورک در جریان می باشد که دارای محیط های باز و جدیدی می باشد. در این بازی میتوانید هر یک از ۴ لاک پشت نینجا رو انتخاب کنید که هر کدام دارای ویژگی ها و قدرت های منحصر به فردی می باشند. همچنین می توانید با دریافت XP تجهیزات و قدرت های خود را ارتقا ببخشید. یکی از ویژگی های این بازی وجود دشمن ها جدید می باشد که حتی در انیمیشن های این سری نیز وجود نداشتند.

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۵-۱۰-۲۰۱۴

ایدی بازی BLUS31435

نرم افزار : +CFW 3.65

زبان بازی : English

نوع : دی وی دی کامل

ریلیز کننده : iMARS

****

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار25 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود7308
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON