parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

سال قبل که اولین قسمت از فصل اول سری بازی های The Walking Dead راهی بازار شد، هیچ کسی فکر نمی کرد که این بازی این قدر زیبا، هیجان انگیز و احساسی از کار دربیاید، اتفاقات زیادی برای شخصیت های بازی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

سال قبل که اولین قسمت از فصل اول سری بازی های The Walking Dead راهی بازار شد، هیچ کسی فکر نمی کرد که این بازی این قدر زیبا، هیجان انگیز و احساسی از کار دربیاید، اتفاقات زیادی برای شخصیت های بازی رخ داده و در طول این قسمت ها، بازیکنان ارتباط جالبی با آن ها برقرار کرده اند. هر چه به قسمت های نهایی نزدیک تر شدیم، بازی هیجان انگیزتر شد و جذابیت بیشتری پیدا کرد. حال اولین اپیزود فصل دوم برای کنسول XBOX360 منتشر شده است، فصل دوم The Walking Dead ادامه ای بر داستان کلمنتاین خواهد بود. یتیمی جوان که در دنیایی دیوانه و آخرالزمانی باید برای بدست آوردن غذا و زنده ماندن تلاش کند. ماه ها از جریانات فصل اول گذشته و کلمنتاین در جستجوی امنیت می باشد. اما در دنیایی که زنده ماندن حتی از مردن بدتر است چه کاری از دست یک دختر عادی بر می آیید؟ به عنوان کلمنتاین شما در موقعیت هایی قرار خواهید گرفت که عقاید و غریزه شما برای زنده ماندن را به بازی خواهند گرفت. تصمیمات و کارهای شما داستان بازی را تغییر خواهند داد.

| دانلود نسخه complex با حجم ۷٫۵ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۰۱۴/۱۰/۲۴

فریمور بازی  : iXtreme LT+ v3.0

تصویر : (ISO (XGD2

زبان بازی : English

نوع : دی وی دی کامل

ریلیز کننده : complex

****

Episodes:
– Episode 1: All That Remains
– Episode 2: A House Divided
– Episode 3: In Harm’s Way
– Episode 4: Amid the Ruins
– Episode 5: No Going Back

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار23 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1884
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON