گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی Afterfall: Reconquest – Episode 1 برای PC توسط کمپانی Nicolas منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن شوترسوم شخص است و بوسیله استودیوی بازیسازی IntoXicate Studios  برای کامپیوتر تولید و طراحی شده است. بازی Afterfall: Reconquest قرار است در ۹ اپیزود ارائه شود. ورژن جدید...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Afterfall: Reconquest – Episode 1 برای PC توسط کمپانی Nicolas منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن شوترسوم شخص است و بوسیله استودیوی بازیسازی IntoXicate Studios  برای کامپیوتر تولید و طراحی شده است. بازی Afterfall: Reconquest قرار است در ۹ اپیزود ارائه شود. ورژن جدید بازی به اسم ۱٫۳ نیز عرضه شد که مشکلات بازی را برطرف کرده است .

| دانلود به همراه کرک ALI213 با حجم ۱٫۵ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

| ورژن بازی v1.3 |

بازی پس از سقوط : پس گرفتن یک بازی آخرالزمانی است که در نه اپیزود با سناریوهای داستانی مختلف و مرتبط به هم تولید میشود. Afterfall نام جهانی است که از پس ویرانه های باستانی قبلی در حال شکل گیری است. کاراکتر اصلی بازی به ۳ صورت می تواند انتخاب شود، که شما با انتخاب هر یک با داستانی متفاوت و منحصر به فرد روبرو خواهید شد. Epizode 1 شخصیت The Repear را معرفی می نماید، که یک شکارچی هولناک است، که در اثر خرابکاری در ژن های وجودیش به یک موجود خطرناک مبدل شده است. The Repear یک سلاح بیوشیمیایی ترسناک در اختیار دارد، که با آن می تواند هر دشمنی را از پای درآورد. داستان بازی Afterfall در مورد دنیای ویرانه شده ای است، که دو دسته از آن جان سالم به در برده اند و الان برای یافتن غذا، آب ، منابع و خاک تازه به خیابان ها آمده اند و بر سر این منابع با هر در جدال هستند.

تاریخ انتشار : ۲۸/۰۹/۲۰۱۴

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8

Processor: AMD/Intel processor with 2.0 GHz

Memory: ۲ GB RAM

Graphics: NVIDIA/RADEON with 1024 MB and

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار29 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1734
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON