گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

بازی Pro Evolution Soccer 2015 جدیدترین نسخه از سری بازی PES می باشد که توسط استودیو Konami با موتور FOX Engine ساخته شده است . این موتور بازیسازی در بازی معروف دیگری یعنی Metal Gear Solid نیز استفاده شده است…....

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Pro Evolution Soccer 2015 جدیدترین نسخه از سری بازی PES می باشد که توسط استودیو Konami با موتور FOX Engine ساخته شده است . این موتور بازیسازی در بازی معروف دیگری یعنی Metal Gear Solid نیز استفاده شده است….

از این رو انتظار می رود تا با یک گرافیک خارق العاده برای اولین بار در این مجموعه از بازی روبه رو باشیم . این نسخه از بازی PES برای اولین بار علاوه بر کنسول های Xbox 360 و PS3 برای کنسول های نسل هشتم و PC نیز در تاریخ ۰۷ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد . PES 2015 بسیار طبیعی تر و برخوردها به حالت واقعی نزدیک می باشد . به گفته ی سازندگان گیم پلی این نسخه از بازی به هسته ی اصلی خودش برگشته و بازیکنان کنترل کاملی بر بازی خواهند داشت و بازی کردن را یاد خواهند گرفت . از نکات بهبود یافته بازی می توان به بالانس میان دویدن و شوت کردن , پاس در عمق و آمادگی جسمانی بازیکنان در طول مسابقه اشاره کرد . بسته به میزبان و یا مهمان بودن تیم بازیکنان در طول بازی حالات احساسی متفاوتی خواهند داشت اگر موقعیت خوبی را از دست دهند روحیه خود را از دست داده و این مورد بر روی ادامه ی بازی آنها تاثیر گذار خواهد بود . از آنجا که نسخه اصلی بازی با اختلاف تقریبا یک ماهه دیرتر از رقیب دیرینه خود یعنی فیفا ۱۵ منتشر خواهد شد باید دید که می تواند با موفقیت روبه رو شود یا همچنان زیر سایه فیفا خواهد ماند .

 

مشخصات بازی Pro Evolution Soccer 2015 :

نام بازی : Pro Evolution Soccer 2015

پلتفرم : Playstation 3

شرکت سازنده : Konami

منتشرکننده : complex

سبک بازی : ورزشی

 

تصاویری از محیط بازی:

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار07 نوامبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1236
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON