parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

بازی Persona 4 Arena منتشر شد این بازی یک بازی شبیه سری بازی های مورتال کمبت می باشد که هم اکنون برای کنسول ps3, xbox360 روانه بازار شده است ،انتشار این بازی بر عهده ی ATLUS است و برای دو...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Persona 4 Arena منتشر شد این بازی یک بازی شبیه سری بازی های مورتال کمبت می باشد که هم اکنون برای کنسول ps3, xbox360 روانه بازار شده است ،انتشار این بازی بر عهده ی ATLUS است و برای دو کنسول PS3 و XBOX 360 منتشر شده است .سبک این بازی مبارزه ای می باشد و با مبارزات و قدرت های زیادی روبرو هستید هر کاراکتر دارای یک قدرت مخفی می باشد مثلا یکی از خود آتش بیرون می زند و رقیب خود را میسوزاند برای دانلو دبازی به ادامه مطلب مراجعه کنید .

| دانلود با حجم ۱۰٫۹  گیگابایت  و فرمت فشرده از دی ال فاکس! |

بنا به گفته ی سازنده حوادث داخل بازی بسیار شبیه به اتفات سریال تحت عنوان Sherlockمی باشد که از شبکه BBC در حال پخش است . هسته اصلی گیم پلی بازی بررسی صحنه جرم و استفاده از سرنخ های موجود در آنجا می باشد . هنگامی که سرنخی پیدا می شود در قسمت deduction board اضافه شده و با شما این امکان را می دهد تا بتوانید سرنخ ها را کنار هم قرار داده و نتیجه گیری کنید . بر اساس سرنخ های پیدا شده ممکن است هر بازیکن نتیجه گیری متفاوتی داشته باشد در ممکن است با شکست یا پیروزی روبه رو شوید . در بازی قدرتی به نام Sherlock Vision نیز وجود دارد که بازیکنان با استفاده از این قدرت می توانند تمام سرنخ ها را کنار یکدیگر قرار داده و آنها را نسبت به دیگر جزئیات برجسته کنند . 

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۰۱۴/۰۹/۲۷

ایدی بازی  : BLUS31412

نرم افزار : +CFW ۴٫۶۰

زبان بازی : English

****

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار27 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3461
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON