گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

همانطور که می دانید Pac-Man نام بازی کلاسیک شرکت نامکو است که در سال ۱۹۸۰ برای کنسول آتاری منتشر شد این بازی با سبک خاص خودش یکی از بهترین بازی های این کنسول بود که توانست موفقیت هایی بسیاری...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

همانطور که می دانید Pac-Man نام بازی کلاسیک شرکت نامکو است که در سال ۱۹۸۰ برای کنسول آتاری منتشر شد این بازی با سبک خاص خودش یکی از بهترین بازی های این کنسول بود که توانست موفقیت هایی بسیاری بدست آورد. اگر از گیمر های قدیمی باشید حتماً این بازی را انجام داده اید و حالا شرکت با سابقه نامکو که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می گذرد بازی ۲ Pac-Man and the Ghostly Adventures را به کنسول ها بازگرداند و برایPS3 منتشر کرده است ولی اینبار به صورت ۳ بعدی و در سبک اکشن ادونچرز، این بازی براساس سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده است، داستان بازی از این قرار است که پک ها در دنیای خود در صلح و آرامش زندگی می کردند تا زمانی که ارواح شرور به رهبری شخصی شوم به نام Betrayus، از سرزمین های پهناور خود فرار کردند تا بتوانند به زور و اجبار حکومت بر دنیای پک را در دستان خود بگیرند.

| دانلود نسخه  iMARS با حجم ۳٫۵ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۰۱۴/۱۰/۱۴

فریمور بازی  : iXtreme LT+ v3.0

تصویر : (ISO (XGD2

زبان بازی : English

نوع : دی وی دی کامل

ریلیز کننده : iMARS

****

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار14 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2039
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON