گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

بازی NHL 15 یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی روی یخ می باشد که توسط شرکت EA کانادا ساخته و منتشر شده است .  این بازی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی NHL 15 یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی روی یخ می باشد که توسط شرکت EA کانادا ساخته و منتشر شده است .  این بازی سری ۲۴ بازی هاکی روی یخ خواهد بود که در تاریخ ۰۵ سپتامبر ۲۰۱۴ در آمریکای شمالی منتشر شده است و سه روز بعد در اروپا و همچنین استرالیا و نیوزلند نیز منتشر می شود . بازی برای پلتفرم های XBox360 و PS3 عرضه شده است . در این بازی شما بالاترین سطح از حمله , سرعت و مهارت را در بازی تجربه می کنید .

دانلود با حجم ۶ گیگابایت و فرمت فشرده از دی ال فاکس!

نسخه کامل iMARS

در این نسخه از بازی شما بهترین فناوری EA SPORTS را در بازی تجربه خواهید کرد و برخوردهای فیزیکی در بازی با استفاده از موتور بازی FIFA ساخته شده است و استفاده از موتور جدید Enforcer که توسط EA SPORTS طراحی و ساخته شده است .  این بازی با داشتن گرافیک بالا ، گیم پلی ابتکاری جدید ، سرعت و دقت در گرفتن ، خلاقیت و استراتژی در بازی از نکات مثبت این بازی می باشد . نسخه ۱۵ بازی بیش از پیش به یک شبیه ساز ورزش پرهیجان و خشن هاکی روی یخ تبدیل شده است که بازیکنان می توانند بر روی بازی و توپ تسلط کامل داشته باشند به طوری که توانسته مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد .

 

ویژگی های بازی :

– گرافیک بالای بازی

– استفاده ار موتور جدید Enforcer

– تجسم جدیدی از طرفداران حاظر در ورزشگاه

– ارتباط با هم تیمی ها خارج از سالن هاکی

– مصاحبه با رسانه ها

– انتخاب نحوه رابطه با طرفداران , هم تیمی ها و مدیریت باشگاه

– طبیعی تر شدن برخوردهای فیزیکی در بازی

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار05 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1198
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON