parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارجمعه ۰۶ شهریور ۱۳۹۴
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

|METAL GEAR SOLID V THE PHANTOM PAIN PS3-DUPLEX| | بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |  فرانچایز Metal Gear Solid ساخته دست هیدئو کوجیما یکی از برترین عناوین سبک مخفی کاریست که نسخه جدیدش...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

|METAL GEAR SOLID V THE PHANTOM PAIN PS3-DUPLEX|

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

 فرانچایز Metal Gear Solid ساخته دست هیدئو کوجیما یکی از برترین عناوین سبک مخفی کاریست که نسخه جدیدش تحت عنوان Metal Gear Solid V The Phantom Pain به تازگی برای کنسول PS3 منتشر شده است. داستان بازی تقریبا بعد از ۹ سال از وقایع Ground Zeroes اتفاق می افتد. اگر بازی Ground Zeroes را تا اخر رفته باشید باید به یاد داشته باشید که در انتهای بازی هلیکوپتری که Snake داخلش بود سقوط میکنند و همین اتفاق باعث می شود که او به کما رود حالا Snake در بازی The Phantom Pain بعد از ۹ سال کما به هوش آمده و قصد دارد انتقام خود را از کسانی که او را به این وضع درآوردند بگیرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

  لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم محتوای مجرمانه حذف شود . 

شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی The Phantom Pain را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در Ground Zeroes مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در The Phantom Pain به اوج خود رسیده است. تغییرات زیادی در گیم‌پلی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نسبت به نسخه‌های قبلی ایجاد شده که بسیاری از آنها را مدیون موتور قدرتمند بازی یعنی Fox Engine هستیم. چرخش بسیار طبیعی روز و شب و تاثیر غیرقابل باور آن بر گیم‌پلی و حافظه دشمنان با توجه به مراحل قبلی طی شده را می‌توان از این دسته از تغییرات جذاب دانست. طبق معمول ماموریت‌هایی که در طی شب انجام می‌شوند با مخفی‌کاری بیشتری همراه بوده و گیم پلی آن بر این پایه استوارتر است. اما نکته جالب دیگر این که به طور مثال اگر شما در یک مرحله بیشتر از Head Shot یا شلیک به سر استفاده کنید سربازان مرحله بعد برای جلوگیری از این امر آماده خواهند بود و با پوشیدن کلاه‌های مناسب و انتخاب سلاح‌های بهتر برای مراحل بعدی سربازان آماده‌تری خواهند بود. در گیم‌پلی بازی می‌توان از تمام جزییات موجود در دنیای بازی استفاده کرد.

 

تصاویر محیط بازی :

  لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم محتوای مجرمانه حذف شود . 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار28 آگوست 2015
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات ۸ نظر
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3477
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

8
دیدگاه کاربران عزیز
  1. مهدی

    سلام
    ممنونم بابت بازی
    اول نسخه pc رو گرفتم خیلی مشکل سیو کردن داشت
    میخواستم بدونم نسخه ps3 هم مشکل سیو کردن داره و میشه آنلاین بازی کرد؟

    • در پاسخ مهدی dlfox.mobin

      سلام
      مشکلات سیو بازی بیشتر در نسخه های فشرده پیش میاد و با نسخه کامل و اورجینال هم میشه انلاین بازی کرد هم میشه راحت سیو کرد

  2. مهدی

    سلام تو بازی من از طناب بالا نمیره حتی اوایل بازی و اولین مرحله ی sabal قبلا درست بود پاک کردم دوباره بریزم اینطور شد.باید چی کار کنم؟؟؟

    • در پاسخ مهدی dlfox.mobin

      سلام امکان داره بازی با این ارور سیو شده چون قبلا درست بوده و الان ب نظرم سیوشو پاک کن و از اول بریزش

  3. moein

    سلام،اقا واقعا دمتون گرم کلی گشتم تا پیدا کردم چون خیلی از سایتا حذف کرده بودند ب دلایلی ،ولی خواهش میکنم لینکارو نبندید چون خیلی باید وقت بذارم برا دانلودش و اگه وسطاش قطع شه خیلی بد میشه دمتون گرم.

دیدگاه ها بسته شده است

, , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON