parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

سری بازی های Madden NFL شرکت پر آوازه EA از محبوبترین و بهترین عنوان های ورزشی این شرکت هستند که امسال نسخه دیگر از این بازی توسط این کمپانی منتشر شده است . در نسخه قابلی این بازی که با عنوان Madden...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

سری بازی های Madden NFL شرکت پر آوازه EA از محبوبترین و بهترین عنوان های ورزشی این شرکت هستند که امسال نسخه دیگر از این بازی توسط این کمپانی منتشر شده است . در نسخه قابلی این بازی که با عنوان Madden NFL 25 منتشر شده بود ضعف هایی مشاهده می شود که این کمپانی در این نسخه که با عنوان Madden NFL 15منتشر کرده است ، سعی کرده آن ها را به صورت کامل رفع کند که تا حد بسیار بالایی موفق شده است . یکی از بهترین قسمت های این بازی را می توان کنترل شما بر روی بازیکنان دانست . شما به راحتی قادر خواهید بود تا بازیکنان را به هر شکلی که می خواهید کنترل کنید تا عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارید . همچنین برای راحتی شما زوایای مختلفی از دوربین فعال خواهد بود که می تواند هیجان بیشتری نیز به شما منتقل کند . در این بازی می توانید در مسابقات و جام های بسیار معروف شرکت کرده و تیم خود را به بهترین و قدرتمند ترین تیم دنیا تبدیل کنید .

دانلود با حجم ۷٫۴ گیگابایت و فرمت ایزو از دی ال فاکس!

نسخه کامل COMPLEX

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۸/۲۳
بستر های مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG
FW: iXtreme LT+ v3.0
حجم فایل: ۷٫۵۱ GB

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار23 آگوست 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3980
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON