گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارپنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

این بازی  در سبک پازل , Sandbox می باشد که توسط استودیو Sumo Digital ساخته شده و بعد از معرفی در E3 2014 برای کنسول های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ منتشر شد .   | نسخه...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

این بازی  در سبک پازل , Sandbox می باشد که توسط استودیو Sumo Digital ساخته شده و بعد از معرفی در E3 2014 برای کنسول های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ منتشر شد .

 

| نسخه کامل iMARS  با فرمت iso  از دی ال فاکس|

این نسخه سومین مجموعه از سری بازی های Little Big Planet می باشد که به صورت تکنفره و چند نفره ارائه شده است . بازی Little Big Planet 3 در یک مکان جدید در جهان Little Big Planet در جریان است . بعد از اشتباهی که در آزاد شدن ۳ شیطان صورت گرفت . Sackboy و دوستان جدیدش باید رو به روی آنها ایستاده و رهبر آنها Newton را از تخریب بهشت بازدارد . سه کارکتر جدید به علاوه شخصیت Sackboy در بازی حضور دارند که هرکدام از آنها توانایی مخصوص خود را دارند . Oddsock چهار پا دارد , Dog-Like شخصیتی می باشد که می تواند خیلی سریع بدود و از دیوار بالا رود . Swoop پرنده ای می باشد که می تواند به صورت آزادانه پرواز کرده و اشیا سبک و کارکترهای دیگر را بلند کند . در بازی بزرگ سیاره کوچک ۳ تنوع قدرت ها بسیار بوده و هرکدام را انتخاب کنید توانایی خاصی به شما می دهند . به عنوان مثال یک قدرت که Pumpinator نام دارد قدرت هوا را متمرکز کرده و برای جا به جا کردن اشیا سبک استفاده می کند . در مجموع ۷۰ ابزار جدید در بازی اضافه شده است که کیفیت آن را نسبت به نسخه اول و دوم متمایز می کند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Little Big Planet 3

پلتفرم : Playstation 3

شرکت سازنده : Sumo Digital , XDev Europe

شرکت منتشر کننده : Sony Computer Entertainment

سبک بازی : پازل , Sandbox


مشخصات بازی
تاریخ انتشار20 نوامبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2606
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON