parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشارچهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پی اس پی
فرمت

وقتی شرکت Koei اقدام به ساخت بازی اکشن و محبوبToukiden نمود انتظاری جز این نمیرفت که نامکو سکوت نکند و جواب این شرکت را با سری دوم بازی محبوب و اکشن زیبای god eater 2 بدهد! در این کشمکش ابرقدرتها تنها پی اسپی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

وقتی شرکت Koei اقدام به ساخت بازی اکشن و محبوبToukiden نمود انتظاری جز این نمیرفت که نامکو سکوت نکند و جواب این شرکت را با سری دوم بازی محبوب و اکشن زیبای god eater 2 بدهد! در این کشمکش ابرقدرتها تنها پی اسپی بازیها خوشحال میشوند و شاهد ظهور بازیهای بسیار زیبا و اکشن برای کنسول خود هستن که همچنان می توانید در دی ال فاکس آنها را به روز دانلود نمایید.

| دانلود با فرمت ایزو  با حجم ۱٫۴ گیگابایت  از دی ال فاکس|

 تصاویری از بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار27 آگوست 2014
حجم
دستهبازی پی اس پی
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود10417
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON