parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

CODEMASTERS سازنده ی محبوب عناوین ریسینگ امروز F1 2014 یکی دیگر از بازی های ریسینگ خود که هرساله به بازار می آید را برای ps3 منتشر کرد. شرکت کدمسترز در میان طرفداران سبک اتومبیل رانی شناخته شده است. محموعه بازی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

CODEMASTERS سازنده ی محبوب عناوین ریسینگ امروز F1 2014 یکی دیگر از بازی های ریسینگ خود که هرساله به بازار می آید را برای ps3 منتشر کرد. شرکت کدمسترز در میان طرفداران سبک اتومبیل رانی شناخته شده است. محموعه بازی های Colin McRae ، Grid و فرومول ۱ تنها بخشی از کارنامه درخشان کدمسترز است.. تمرکز اصلی بازی بر روی شعبه سازی مسابقات فصل ۲۰۱۴ فرمول یک است، بنابراین ۱۱ تیم در قالب ۲۲ راننده در ۱۹ پیست اصلی ، با هم به رقابت خواهند پرداخت. البته بخش های انفرادی و جایزه بزرگ همچنان در بازی وجود دارند و می توانید مثل گذشته از آنها لذت ببرید.

| دانلود نسخه duplex با حجم ۴٫۹ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۰۱۴/۱۰/۱۲
ایدی بازی : NPEB01797
نرم افزار : +CFW 3.55
زبان بازی : English

ریلیز کننده : complex

****

F1 2014 در دو نسخه استاندارد و کلاسیک عرضه می شود. ویژگی مشترک این دو نسخه اضافه شدن سناریوی کلاسیک به بازی است. همانطور که از عنوان این بخش جدید برمی آید ماجرا به تاریخچه این رشته ورزشی پر طرفدار مربوط می شود. در این قسمت ماشین ها ، رانندگان و حتی پیست های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را در اختیار دارید و البته بازی کننده ای که نسحه استاندارد را تهیه می کند، فقط به اتومبیل ها و رانندگان دهه ۸۰ دسترسی خواهد داشت. اما نسخه کلاسیک علاوه بر آن، رانندگان و ماشین های دهه ۹۰ را هم در خود گنجانده است، در F1 2014 شما می توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست ها و ماشین های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2014 وجود خواهد داشت. F1 2014 دارای بخش Young Drivers Test نیز می باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند، همه ی بخش های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2014 را رقابتی و اجتماعی تر از نسخه های پیشین بکند.

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار12 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود935
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON