parsimember dlfox

گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

پارسی ممبر

بزرگترین پنل خدمات مجازی , ارزانترین خدمات در ایران

ورود به سایت
پارسی ممبر

2
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

ازی Dragon Age: Inquisition برای XBox 360 توسط کمپانی بزرگ Electronic Art انتشار یافت. این بازی محصول استودیوی Bioware است، برای دانلود با حجمی معادل ۱۵٫۳ گیگابایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید. | نسخه کامل Region Free و با فرمت ISO...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

ازی Dragon Age: Inquisition برای XBox 360 توسط کمپانی بزرگ Electronic Art انتشار یافت. این بازی محصول استودیوی Bioware است، برای دانلود با حجمی معادل ۱۵٫۳ گیگابایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه کامل Region Free و با فرمت ISO از دی ال فاکس |

گیم پلی و گرافیک بازی Dragon Age 3: Inquisition در حد نسل هشتم است و یکی از نکات بارز بازی های نقش آفرینی شخصی سازی کاراکتر اصلی بازی است، که شما او را به دلخواه خود لباس و زره می پوشانید و او را مجهز به انواع سلاح می نمایید. همچنین در بازی امکان انتخاب نژادهای مختلف قرار داده شده است. در این بازی شما امکان انتخاب همراهان و نژاده های مختلف را به دلخواه خود دارید و هر قوم یا نژاد که شما برمی گزینید، شروع و آخر ماجرا بازی تغییر می کند، یعنی سرنوشت بازی عصر اژدها ۳ در دستان شما می افتد. یکی دیگر از امکانات بازی امکان شخصی سازی این نژادها و یاران خودتان است. هر یک از قومیت ها و نژادها برای خود امکانات منحصر به فرد دارد و کارهای متفاوتی را انجام میدهد. محیط بازی Dragon Age: Inquisition پنج برابر بازی Dragon Age: Origion است و دوربین ایزومتریک که در نسخه دوم برداشته شده بود، در بازی عصر اژدها ۳ برگشته است و در مبارزات شاهد تصاویر این دوربین هستیم. پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

مشخصات بازی Dragon Age: Inquisition :

نام بازی : Dragon Age: Inquisition

پلتفرم : Xbox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

فریمور بازی : iXtreme LT+ v3.0

حجم بازی : ۱۵٫۳ گیگابایت

ریلیز کننده : COMPLEX

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر

 

تصاویری از بازی: 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار17 نوامبر 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1980
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON