گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

با حرکت بازوهایتان موزیک بسازید.کسانی که درباره عنوان جدید Harmonix اخرین بازی موزیکال در حال ساخت این استودیو مشتاق هستند می تواند دموی جدید این عنوان را هم اکنون دانلودکنند و به تجربه این بازی بپردازند!بازی Disney Fantasia: Music Evolved یک بازی حرکتی...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

با حرکت بازوهایتان موزیک بسازید.کسانی که درباره عنوان جدید Harmonix اخرین بازی موزیکال در حال ساخت این استودیو مشتاق هستند می تواند دموی جدید این عنوان را هم اکنون دانلودکنند و به تجربه این بازی بپردازند!بازی Disney Fantasia: Music Evolved یک بازی حرکتی موزیکال که الهام گرفته از عناوین کلاسیک Disney movie Fantasia است! شما داخل جزیره Fantasia میشودید که در آن منطقه موزیک و سحر جادو باهم ادغام شده اند.بیشتر گیم پلی بازی را موزیک های عامه پسند و ریمیکس شده تشکیل شده اند و حال شما باید آن ها را بنوازید!

| دانلود نسخه COMPLEX با حجم ۷٫۴ گیگابایت  از دی ال فاکس!|

****

تاریخ انتشار دیتای بازی : ۲۰۱۴/۱۰/۲۱

فریمور بازی  : iXtreme LT+ v3.0

تصویر : (ISO (XGD2

زبان بازی : English

نوع : دی وی دی کامل

ریلیز کننده : COMPLEX

****

تصاویری از محیط بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار21 اکتبر 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1087
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON