گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

بازی Diablo که در سطح بازی های استراتژیک می باشد توجه بازیکنان زیادی را به سمت خود جلب کرده است . بازی دیابلو که توسط شرکت Blizzard Entertainment ساخت و طراحی شده است را میتوان به دسته های برتر سال...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Diablo که در سطح بازی های استراتژیک می باشد توجه بازیکنان زیادی را به سمت خود جلب کرده است . بازی دیابلو که توسط شرکت Blizzard Entertainment ساخت و طراحی شده است را میتوان به دسته های برتر سال ۲۰۱۴ افزود . داستان بازی ادامه قسمت دوم است و نبرد بین نیروهای تاریکی و بهشت ادامه دارد نیروی شیطانی که در بازی شخصیت قدرتمند را به خود اختصاص داده و توانست تمام مقدسات را از بین ببرد . بازیکن کن در این بازی نقش یک فردی را به خود میگیرد که مانع کارهای شیطان می باشد اما مانع شدن باعث مبارزه با نیروهای شیطان می باشد . نیروهای شیطانی که از ابزار و سلاح های متفاوت برای نابودی شخصیت بازی استفاده میکنند . بازی از گرافیک بالا و محیط استراتژیک بهره گرفته شده که میتوان به صورت آنلاین بازی Diablo III را تجریه کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

نسخه COMPLEX با فرمت iso  با حجم ۸٫۵ گیگابایت  Ultimate Evil Edition

تاریخ انتشار بازی ۱۶/۰۸/۲۰۱۴

ویژگی بازی Diablo III :

– استراتژیک

– گرافیک بالا

– مراحل مختلف

– استفاده از سلاح های گوناگون

– صدا و جلوه های ویژه

تصاویری از محیط بازی :

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار16 آگوست 2014
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1847
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON