گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد.بدون شک این بازی جزء یکی از بازیهای برتر امسال می باشد.هم اکنون برایXBOX360 دانلود و...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد.بدون شک این بازی جزء یکی از بازیهای برتر امسال می باشد.هم اکنون برایXBOX360 دانلود و از آن لذت ببرید.

 

| نسخه ی کامل PROTOCOL به صورت Region Free |

|تاریخ انتشار : ۱۳/۰۳/۲۰۱۵|

 .

تاریخ انتشار  بازی : ۲۰۱۵/۰۳/۱۳

logos nvidia (4)پلتفرم : XBOX360

logos nvidia (4)حجم بازی : ۱۵٫۸گیگابایت

logos nvidia (4)ژانر بازی : اکشن

logos nvidia (4)نوع فایل: ISO

logos nvidia (4)زبان بازی: English

logos nvidia (4)منتشر کننده: PROTOCOL

 .

.

پلیس فاسد
در بخش تک نفره شاید یک بخش داستانی هستیم. همه چیز حول محور یک پلیس به اسم Nick Mendoza میچرخد. نیک یک افسر نیرو SWAT میباشد که درگیر ماموریت های جنایی و تعقیب گریز میباشد که میتواند از راهای مختلف اهداف خود را دنبال کرده که این حالت میتوانید بصورت مخفی باید یا خشونت کامل! در این قسمت ابزار جدیدی در اختیار بازیباز قرار گرفته که یکی Police Scanner در بازی معرفی شده است. Police Scanner میتواند افراد مضنون را پیدا کند و اشیا و شواهد مهم را علامت گذاری کنید. این اطلاعات بخشی از قسمت تک نفره Hardline هست. ولی همیشه بخش چند نفره Battlefield قسمت مهم این سری را تشکیل میدهد و بخش داستانی زیر سایه چند نفره قرار دارد. باید دید با وجود جزیات جدید بخش تک نفره تا چه حد میتواند موفق باشد. گیم پلی بازی کمی فرق کرده و حالا نوع جدیدی را به نمایش میگذارد و تمرکز عمده بازی مبارزه پلیس با دزد ها یا همان جنایت کار ها میباشد. چیزی که در Hardline میبینید جناح پلیس در برابر گروهی از افراد خلاف کار در آمریکا هست. در بازی به کلی آیتم و وسیله دسترسی دارید که میتوانید از آن برای مبارزه استفاده کنید و همینطور از بالای یه ساختمان به قسمت دیگر ساختمان با زیپ لاین عبور کنید. تخریب هم در این شماره حضور دارد و میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید و مرکز لس انجلس را با خاک یکسان کنید.

.

.

.

.W

توجه: 
 فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

مشخصات بازی
تاریخ انتشار13 مارس 2015
حجم
دستهبازی ایکس باکس 360
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود1927
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON