گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

نسخه  Complete Collection بازی آلیس منتشر شد.این نسخه از بازی Alice Madness Returns کاملترین نسخه بازی است که تمام آپدیت ها و DLC ها بازی را به همراه دارد و آخرین ویرایش منتشر شده است . بازی Alice Madness...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

نسخه  Complete Collection بازی آلیس منتشر شد.این نسخه از بازی Alice Madness Returns کاملترین نسخه بازی است که تمام آپدیت ها و DLC ها بازی را به همراه دارد و آخرین ویرایش منتشر شده است .

بازی Alice Madness Returns آلیس بازگشت جنون یک بازی ترستاک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط Spicy Horse ساخته شده و استودیو معروف Electronic Arts آن را در سال ۲۰۱۱ برای ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و pc منتشر کرده است . داستان بازی در ادامه نسخه قبل یعنی Alice Liddell می باشد . آلیس دیوانه شده است و خود را مسئول آتش گرفتن خانه و خانواده خود می داند و در حال فرار از ورژن پیچیده سرزمین عجایب می باشد . زمانی که در آسایشگاه روانی Rutledge Asylum برای درمان نگه داری می شود آلیس با شک خود مقابله کرده و سپس از آنجا ترخیص می شود . داستان بازی آلیس بازگشت جنون در سال ۱۸۷۵ و درست یک سال بعد از ترخیص او اتفاق می افتد . آلیس هم اکنون ۱۹ سال دارد و در یتیم خانه Victorian London و تحت مراقبت دکتر Angus Bumby که در زمینه هیپنوتیزم بیماران کودک برای فراموشی حافظه آنها فعالیت دارد نگه داری می شود . آلیس فکر می کند که جنونش درمان شده است ولی توهم های سرزمین عجایب کمکان ادامه دارد . در بازی شما کنترل آلیس را در دست دارید . آلیس اسلحه های متعددی دارد که از آنها در در راههای مختلف استافده می کند . اسلحه ی اصلی او Vorpal Blade که یک چاقو آشپزخانه می باشد . از Pepper Grinder که یک نوع اسلحه می باشد برای حمله با فاصله های طولانی استفاده می شود . اسلحه دیگر آلیس Hobby Horse نام دارد که یک نوع پتک می باشد که برای زدن ضربه های سنگین و شکستن مموانع به کار می رود . در بازی آلیس بازگشت جنون ممکن است در برخی از مراحل آلیس کوچک و یا بزرگ شود و از این قابلیت برای پیش بردن مرحله استفاده کند . در بازی بسیاری معما و اشیا مخفی وجود دارد که با پیدا کردن آنها می توان امتیاز کسب کرده و از آن در سیستم اپگرید کردن استفاده کند .

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Microsoft ® Windows ® Vista ® SP2 / XP ® SP3
Processor: 2.0 GHz Intel ® Pentium ® ۴ class or AMD Athlon ™ or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM (Windows Vista ®) / ۵۱۲ MB RAM (Windows XP ®)
Hard Disk: The remaining 7 GB or more hard disk space
Graphic Cards: Graphics 128 MB DirectX ® ۹٫۰c-compatible, 3D graphics, support Shaders 2.0 (NVIDIA ® GeForce ® FX or more, ATI Radeon ™ ۹۵۰۰ or more)

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Microsoft ® Windows ® Vista ® SP2 / XP ® SP3
Processor: 3.0 GHz Intel Pentium 4, 2.0 GHz Intel Core 2, 3500 + AMD Athlon or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM (Windows Vista ®) / ۵۱۲ MB RAM (Windows XP ®)
Hard Disk: The remaining 7 GB or more hard disk space
Graphic Cards: 256MB DirectX 9.0c compatible graphics card, 3D video card Hardware T & L (NVIDIA GeForce or ATI Radeon or equivalent)
Shegan the card 16-bit DirectX ® ۹٫۰c-compatible sound card


مشخصات بازی
تاریخ انتشار09 نوامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2445
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON