گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
حجم
دستهاخبار و اطلاعات
فرمت

تام کلنسیز دی دیویژن عنوان بازی کامپیوتری تیراندازی سوم شخص جهان باز است که توسط کمپانی یوبی سافت مسیو ویوبی سافت رکلنشن و تحت نام یوبی سافت در محیط‌های مایکروسافت ویندوز وایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ قابل...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

تام کلنسیز دی دیویژن عنوان بازی کامپیوتری تیراندازی سوم شخص جهان باز است که توسط کمپانی یوبی سافت مسیو ویوبی سافت رکلنشن و تحت نام یوبی سافت در محیط‌های مایکروسافت ویندوز وایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ قابل بازی است.برای جزییات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

.

.

.

logos nvidia (4)سازنده : Ubisoft Massive
logos nvidia (4)ناشر : Ubisoft
logos nvidia (4)سبک : Massively multiplayer online game, third-person shooter, action role-playing
logos nvidia (4)پلتفرم : PlayStation 4, Xbox One , PC
logos nvidia (4)موتور : Snowdrop
logos nvidia (4)تاریخ انتشار : Q4 2014
logos nvidia (4)حالت ها : Multiplayer
logos nvidia (4)رسانه : Optical disc, download
logos nvidia (4)مبارزه ناتمام

 

logos nvidia (8) عناوین شوتر زیادی هستند که مورد توجه گیمر ها قرار میگیرند و بخش مهم این عنوان ها قسمت چند نفره هست که شامل مود های جدید به همراه نقشه ها و … هست. در قسمت دیگر عناوین دیگری هستند که فقط دارای بخش آنلاین هستند و تمام قسمت آن ها را چند نفره تشکیل میدهد , اصطلاحا به آن ها Massively multiplayer online یا همان MMO میگویند.

..

logos nvidia (6)حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista✔
CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ / Intel Core 2 Duo E6700 2.66GHz✔
RAM: 3GB✔
Hard Drive: 20GB✔
DirectX: DX11✔
Video Card: AMD R7 250 / Nvidia Geforce GTS 450✔

logos nvidia (6)سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7✔
CPU: AMD Phenom II X6 1100T / Intel Core i5-4430 3.0GHz✔
RAM: 6GB✔
Hard Drive: 20GB✔
DirectX: DX11✔
Video Card: AMD R9 280 / Nvidia Geforce GTX 760✔

logos nvidia (8) عنوان جدید یوبی سافت Tom Clancy’s The Division هست در سبک MMO که توسط Ubisoft Massive توسعه داده میشود. این عنوان برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One , PC منتشر میشود , The Division در نمایشگاه E3 2013 توسط یوبی سافت در کنفرانس معرفی شد که همراه آن نمایش ۷ دقیقه ای از گیم پلی بازی بود. چیزی که در بازی زیاد به آن اشاره دارد دنیای باز آن است که شامل گروه های مختلف هست و باید با یکدیگر مبارزه کنند.

ساختار بازی خطی نیست و بازیکن باید به پیدا کردن ایتم ها و چیز های مختلف در قسمت های مختلف نقشه بپردازد و همینطور پیدا کردن ماموریت های مختلف که به انتخاب بازیکن صورت میگیرد در کنار گیم پلی بی پایان بازی بخش های جالب این عنوان را تشکیل میدهد. اتفاقات بازی در New York هست و شاهد مناطق یخ زده و بعضا نابود شده این شهر در The Division هستیم.

.

دنیای نابود شده

logos nvidia (8)چیزی که Ubisoft بوجود آورده یک عنوان multiplayer-open world با ساختار مخفی کاری و گیم پلی تاکتیکی هست و در بعضی موارد اکشن و پر زد و خورد که در یک محیط اخرزمانی رخ میدهد و نمایش اول بازی بسیار عالی بود. در اصل این عنوان برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One توسعه داده میشود که بتازگی نسخه PC آن هم تایید شد. در ابتدا Tom Clancy’s The Division به اسم Tom Clancy MMO شناخته میشد که شایعات آن را تایید کرد که بعدا اعلام شد یک عنوان نسل بعدی , open-world RPG هست که همه این موراد توسط کنفرانس یوبی سافت مشخص شد.

داستان بازی روایت خاصی دارد همه چیز به سال ۲۰۰۱ برمیگردد وقتی دانشمندان و سیاستمداران یک پروژه به نام ” Dark Winter ” را بوجود آوردند که این پروژه در کنار یک کار دیگر در دو عملیات Dark Winter و Directive 51 معرفی شد که برای یک حمله تروریستی ساخته شده و یک شبیه ساز نشان داد به چه صورت همه چیز را میتواند نابود کند که همراه با تلفات و نابودی بسیار زیادی همراه است. در منطقه بازی یک بیماری همه گیر در Black Friday یا همان جمعه سیاه بودجود می آید. چیزی که در داخل بازی توسط دموی بازی معرفی شد منطقه از بازی بود که “Dark Zone” نام داشت.

.

logos nvidia (8)در مورد استفاده از تبلت در بازی , شما با دریافت اپلیکیشن مخصوص این بازی که از طرف یوبی سافت منتشر میشود و داشتن یک تبلت هر موقع میتونید به داخل بازی بروید و به دوستان خود کمک کنید و این کمک توسط یک هواپیمای بدون سر نشین هست که قابلیت شلیک و نمایش دادن جای افراد رقیب در پشت کاور ها است و همینطور کارگردان این عنوان Ryan Barnard در ubiblog عنوان کرد در تبلت , گیم پلی به صورت همزمان اجرا میشود. شما با کنترل این هواپیمای بدون سرنشین و گرفتن امتیار میتوانید مهارت های خودتون رو بالا ببرید و این مانند بازی اصلی هست و تعامل بسیار زیادی بوجود می آورد. Barnard اشاره کرد که شما با کسب امتیاز بیشتر میتوانید رفتار های خود و واکنش های داخل بازی را تغییر دهید و تنظیمات مختلفی برای انتخاب کردن مبارزات و بخش های مختلف آن وجود دارد.

logos nvidia (8)قسمت مهم تر خبری هست که Ubisoft منتشر کرد و آن هم حمایت از گروه ها clan در بازی است که عنوان شد این بخش گسترده هست و محدودیتی در جذب افراد به کلن و شبیه به آن وجود ندارد. در هنگام شروع بازی شما باید در واقع یک پس زمینه برای خود انتخاب کنید و در The Division شما چیز هایی را برای پیشرفت و سبک خود تعیین میکنید که مبتنی بر یک کلاس معمولی نیست همینطور میتوانید سلاح های خود را سفارشی کنید و همینطور بنظر میرسد این شخصی سازی برای شخصیت داخل بازی هم امکان پذیر باشد.

مقابله با دشمن

logos nvidia (8)بخش نمایشی بازی در E3 2013 بسیار هیجان انگیز بود و مورد توجه قرار گرفت شروع بازی با یک نما از شهر منطقه هست که به صورت کاملا حرفه ای کار شده و گرافیک بازی بشدت عالی کار شده. با نمایی از کارکتر قابل بازی روبرو میشویم در ادامه با نقشه ۳ بعدی بازی اشنا میشویم که اتفاقات داخل بازی به صورت همزمان نشان داده میشود و این بخش به صورت جدید کار شده , بعد از نمایش نقشه کنترل کرکتر بدست گرفته میشود در راه با جلوه های بسیار خوب برخورد میکنیم از افکت های دود تا در های باز ماشین که با برخورد کارکتر به آن بسته میشود قسمتی از این بخش مربوط فیزیک بازی است . با همراهی یکی دیگر از همراهان به منطقه میرسیم که یک شخصیت دیگر با ما همراه میشود و وارد منطقه بازی در نزدیکی اداره پلیس شده با اسکن کردن منطقه وجود دشمن تایید شد و یکی از افراد تیم بمب گذاری کرد تا در منفجر شود. شخصیت قابل کنترل قسمتی از توانایی هایش مشخص شد که بخش RPG از گیم پلی بازی رو نشان میداد و با انتخاب یکی از توانایی ها وارد جنگ شدند. در ادامه با مبارزه مشاهده شد یکی از افراد گروه بوسیله تبلت بقیه را همراهی میکرد که یوبی سافت هم اشاره کرد بخش جالبی را در این قسمت بوجود آورده است. در ادامه با نابود کردن همه افراد وارد اداره پلیس شدیم در آنجا چند پلیس زندانی شده بودند و کارکتر قابل کنترل به جمع کردن ایتم ها میپرداخت و سپس با افراد به منطقه ای رسیدند که شامل سلاح هایی بود بعد از آن نمایی از منطقه باز نشان داده شد و یکی از گروه های داخل بازی به گروه اصلی بازی حمله کردند که نمایش تمام شد و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

.shootout_division640

 

 

.

.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار12 می 2015
حجم
دستهاخبار و اطلاعات
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3648
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON