baazico iranmta.ir اروان گروپس

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

1
تاریخ انتشاریکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

Left 4 Dead 2 دومین نسخه از بازی شاهکار Left 4 Dead در سبک ترسناک و اکشن بوده که یک سال پس از ساخت نسخه اول و در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. شرکت Valve ساخت و انتشار هر دو نسخه از...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (24,50 از 5)

Left 4 Dead 2 دومین نسخه از بازی شاهکار Left 4 Dead در سبک ترسناک و اکشن بوده که یک سال پس از ساخت نسخه اول و در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. شرکت Valve ساخت و انتشار هر دو نسخه از این بازی را بر عهده داشت و علت ساخت بدون وقفه نسخه دوم، فروش بسیار خوب نسخه اول بود. این بازی دارای چهار Mode با عنوان های Campaign, Versus, Survival و Scavenge است که تمامی بخش ها به جز بخش اول به صورت تیمی برگزار می شود و کاربران می توانند به صورت شبکه (Lan) یا اینترنتی (Multiplayer) به کمک یکدیگر به نبرد با زامبی های ترسناک و به اصطلاح مرده های متحرک بروند. در بخش اول بازی Left 4 Dead 2 وارد داستان پر پیچ و خم بازی می شوید و در برخی از مراحل، افرادی به کمکتان می آیند.

نسخه فشرده BlackBox با حجم۱٫۲ گیگابایت

کاراکتر های قابل کنترل موجود در بازی، Coach, Nick, Rochelle, Ellis و Virgil نام دارند که هر یک از مراحل را به کمک این ۵ شخصیت به اتمام خواهید رساند. داستان اصلی بازی Left 4 Dead 2 ادامه نسخه اول این بازی بوده و افراد مذکور، از دست زامبی ها خطرناک و وحشت انگیز جان سالم به در برده اند ولی باری دیگر نیز این موجودات بدترکیب، جهان را به سلطه خود در آورده اند و امید تمامی انسان ها به شماست! در ابتدای بازی Left 4 Dead 2 در یک هتل متروکه و به هم ریخته به هوش می آیید، بدون این که از اوضاع وحشتناک بیرون خبری داشته باشید. به کمک هلیکوپتر از سقف این هتل نجات می یابید و از این قسمت به بعد باید تمامی نیروی خود را برای نابودی زامبی ها به کار ببرید. درگیری ها در محیط های تاریک و ترسناک اتفاق می افتد و راه نجاتتان تنها کشتن زامبی هاست. گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلریال پیشرفت قابل توجهی داشته و بر روی گیم پلی آن تغییرات بسیاری را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS : Windows® ۷ / Vista / XP / 8
Processor : Pentium 4 3.0GHz
RAM : ۱ GB for XP / 2GB for Vista
Graphics : DirectX 9 compatible video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better
Hard Drive : At least 3 GB of free space

 تصاویری از بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار12 مرداد 1393
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3882
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON