baazico iranmta.ir اروان گروپس

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

1
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

 یکی از بازی های سبک نقش آفرینی , استراتژی و ماجرایی است که توسط Harebrained Schemes طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی ( ) آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . در سال ۲۰۱۲ سحر و جادو بار دیگر به...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (34,00 از 5)

 یکی از بازی های سبک نقش آفرینی , استراتژی و ماجرایی است که توسط Harebrained Schemes طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی ( ) آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . در سال ۲۰۱۲ سحر و جادو بار دیگر به جهان ما بازگشته است و جان تازه ای در روح اسطوره ها و افسانه ها دمیده شده است . در کنار تمامی آنها , اژدهایی با نام Feuerschwinge بار دیگر از سرزمین کوه های بلند بازگشته است و با آتش سوزان خود , هر چیزی در مقابل خود را به آتش کشیده و از بین می برد . مردم محلی که از این وضع خسته شده اند , تصمیم می گیرند تا این اژدها را از پا درآورند . پس زمانی که او از فراز روستاها عبور می کرد به اژدها شلیک کرده و او را از سرنگون می کنند و به همین خاطر این رویداد را سقوط اژدها می نامند .

| دانلود  نسخه فشرده  بازی با حجم 1.8 گیگابایت از دی ال فاکس!|

حال ۴۲ سال از آن اتفاقت گذشته و در سال ۲۰۵۴ جهان دچار تغییرت بسیاری شده است . پیشرفت در فناوری غیر قابل کنترل است و الف ها و ترول ها در میان ما , در حال سپری کردن زندگی روزمره خود هستند و حکمرانی اژدها نیز به پایان رسیده و از آنها تنها خاطراتی باقی مانده است . آلمان متلاشی شده و گروهی با نام Flux State کنترل برلین را در دست گرفته اند . از طرفی زمزه هایی از زنده بودن Feuerschwinge به گوش می رسد که این اصلا خوب نیست . تهدید در حال افزایش است و می تواند هرج و مرج بی حد و حصر و ویرانی های بزرگی را در پی داشته باشد . بسیار مراقب باشید و در لحظه مناسب اقدام کنید زیرا دیگر راه برگشتی وجود ندارد . افرادی که بازی Shadowrun Returns را تجربه کرده اند , پیشنهاد می کنم این نسخه را نیز از دست ندهند . 

 

ویژگی های نسخه Shadowrun Dragonfall Director’s Cut :

– اضافه شدن ۵ ماموریت جدید

– پایان یافتن بازی به شکل های مختلف

– اضافه شدن موسیقی متن جدید

– طراحی دوباره رابط کاربری

– تشکیل تیم و امکان سفارشی سازی گروه خود

– بهبود پیدا کردن سیستم مبارزه ای

– بهبود گیم پلی و رفع باگ ها و خطای موجود در نسخه اصلی

حداقل سیستم مورد نیاز Shadowrun Dragonfall :

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7 
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor 
Memory:2 GB RAM 
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory 
DirectX:9.0 
Hard Drive:2 GB HD space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای 3% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار27 شهریور 1393
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2792
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON