baazico iranmta.ir اروان گروپس

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

1
تاریخ انتشارپنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

The Walking Dead: Survival Instinct یک عنوان در قالب اول شخص شوتر است. اما موردی که این بازی را با شوتر های دیگر متمایز می‌کند، تاکید آن بر مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گرم به عنوان آخرین راه حل...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (23,00 از 5)

The Walking Dead: Survival Instinct یک عنوان در قالب اول شخص شوتر است. اما موردی که این بازی را با شوتر های دیگر متمایز می‌کند، تاکید آن بر مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گرم به عنوان آخرین راه حل باقی‌مانده است. Walker ها (زامبی‌ها در دنیای The Walking Dead اغلب Walker یا Biter خوانده می‌شوند) به حرکت موجودات زنده (انسان و حیوان) و صدای آنها عکس العمل نشان می‌دهند. در نتیجه زمانی که صدای شلیک تیری را بشنوند مسیر خود را به سمت صدا تغییر می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا نبردهایی که در آنها از سلاح سرد استفاده می‌کنیم بر نبرد با سلاح گرم ارجحیت پیدا کند. با این حال بهتر است تا آنجایی که امکان دارد بازی‌باز‌ها از درگیری با Walker ها خودداری نمایند. Walker ها با وجودی که کند و آهسته هستند اما آن‌ها از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و همانند یک ماشین درنده، شما را خواهند کشت.

| دانلود  نسخه فشرده  skidrow بازی با حجم 4 گیگابایت از دی ال فاکس!|

…. درخواستی کاربران ….

استراتژی ویژه ی خود را به کار بگیرید و با استفاده از نقشه های Sandbox کنترل موقیعت را همیشه در دست داشته باشید.
چهار ماموریت جدید و ویژه ی یک نفره در این بازی وجود دارد که در جریان برخورد سنگ آسمانی به زمین و مردم وحشت زده شکل می گیرد.
در سال 1890 هستیم، آتشپاره ی آسمانی کالیگولا از مدار زمین می گذرد و انقدر نزدیک می شود که تکه های جدا شده از آن به زمین اصابت می کند. سنگ آسمانی به بخشی روستایی و زراعتی در ایلات Rhine فرمانروایی آلمانی ها برخورد می کند. احتمال گسترش آتش سوزی بزرگی که ایجاد شده به شهرهای اطراف وجود دارد. در این ماموریت ویژه ی تاریخی بازیکن باید مسئولیت گروه ها را به عهده بگیرد تا با کنترل موقعیت و امداد رسانی به موقع همه چیز را به وضع اولیه اش بازگرداند.

برخی از ویژگی های این بازی:

مجموعه ای بی نهایت از سری بازی های پر جمعیت شامل ساعاتی پر از جاذبه.
شامل بر تمام محتوای Emergency 2013 و emergency 2012 در کنار گروه های جدیدی از هلیکوپترهای نجات.
چهار ماموریت جدید در جریان تهدید حیات زمین در اثر برخورد سنگ های آتشبار آسمانی، این ماموریت ها در شامل نجات برج کج پیزا و مکان های آسیب دیده می شود.
بیش از 20 ماموریت و نقشه های Sandbox افزوده در کنار حوادث غیرقابل پیش بینی.
و …

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/8
Processor: 2.5GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX9 compatible PCI Express graphics card (Nvidia 7600, ATI X1800 equivalent or higher) with 512MB VRAM
DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای 3% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار03 مهر 1393
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3263
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON