گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

| دانلود  نسخه فشرده  بازی با حجم ۷٫۷ گیگابایت از دی ال فاکس!|

نسخه فشرده Lyxer_Loader

گیم پلی بازی شامل ترکیبی از سبک های پرطرفدار بازی هاست. سبک نقش آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می شود در حالی که باید با اصول بازی های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می کشد و بازیکن، بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو به رو خواهیم بود. در ادامه و در پی هر نبرد، بازیکن وارد یک استراتژی بلادرنگ می شود. او باید هدایت تک تک نیروهای ارتش خود را برای پیروزی بر ارتش دشمن در دست گیرد. در طول جنگ ها، قهرمانان بازی نقش به سزایی ایفا می کنند. هدایت کاراکترهای اصلی بازی را می توان با زاویه دید سوم شخص یا اول شخص در اختیار گرفت و تصویری کاملا سه بعدی از نبرد های بلادرنگ بازی مشاهده کرد. اگر بازی هایی مانند Warcraft یا C&C را تجربه کرده باشید، به خوبی می دانید که زاویه دید دوربین در هنگام نبرد چندان انعطاف پذیر نیست. علاوه بر این کوچک ترین واحد نظامی با بزرگ ترین واحد نظامی، تفاوت ابعاد شگفتی ندارد؛ در حالی که در Dragon Commander زاویه دید دوربین بسیار انعطاف پذیر است. آسمان با سقف های نامرئی محدود نیست و به بازیکن اجازه داده می شود با استفاده از اژدهایان غول پیکر خود تا ارتفاع بسیار بالایی اوج بگیرد. از این منظر باید گفت که Dragon Commander با هیچ بازی دیگری قابل قیاس نیست.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3
Processor:Intel Core2 Duo E6600 or equivalent
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰ GT (512 MB) or ATI™ Radeon™ HD 4850
DirectX®:۹٫۰c
Hard Drive:15 GB HD space

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 SP1
Processor:Intel i5 2400
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 550 ti 1GB ram or or ATI™ Radeon™ HD 6XXX
DirectX®:۹٫۰c
Hard Drive:30 GB HD space

تصاویری از محیط بازی:

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۳% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار19 سپتامبر 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3075
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON