baazico iranmta.ir اروان گروپس

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

توضیحات تبلیغات 

توضیحات تبلیغات شما در این سطر قرار خواهد گرفت 

کلیک کنید
Dlfox

1
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت

آخرین نسخه ی سه گانه ی DLC بازی بسیار جذاب و بی نظیر Dark Souls II منتشر شد.و دارای داستانی کاملا متفاوت با دو نسخه قبلی می باشد که عرضه شد.برای دانلود با حجمی معادل 8.5 گیگابایت به ادام...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (14,00 از 5)

آخرین نسخه ی سه گانه ی DLC بازی بسیار جذاب و بی نظیر Dark Souls II منتشر شد.و دارای داستانی کاملا متفاوت با دو نسخه قبلی می باشد که عرضه شد.برای دانلود با حجمی معادل 8.5 گیگابایت به ادام هطملب مراجعه نمایید.

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.65 |

|تاریخ انتشار : 13/03/2015|

 .

تاریخ انتشار  بازی : 2015/03/13

logos nvidia (4)پلتفرم : PS3

logos nvidia (4)حجم بازی : 7.81 گیگابایت

logos nvidia (4)ژانر بازی : داستانی

logos nvidia (4)نوع فایل: ISO

logos nvidia (4)زبان بازی: English

 .

.

بعد از دو عنوان Crown of the Sunken King و Crown of the Ivory King آخرین قسمت این سه گانه ی بسیار جذاب میباشد. بعد از موفقیت های بسیار بالا و کسب متای فوق العاده ی 94 سازنده مشتاق به ساختن سه گانه DLC برای این بازی شد و هر دو DLC قبلی نیز موفقیت نسخه ی اصلی بازی را ادامه دادند و حال Scholar of the First Sin نیز آمده است تا این موفقیت ها را ادامه دهد. داستان این نسخه ی از این قرار است که شخصیت اصلی بازی نفرین شده است و همچنین در شهری که مردگان متحرک در آن هستند(دی ال فاکس).باید دنبال از بین بردن باس ها و کسانی که این طلسم را به دست دارند باشد و آن ها را از بین ببرد. حال باید در این نسخه شما که سال ها از عمرتان گذشته است و پیر شده اید، باید بفهمید که از اول و پایه و اساس این همه گناه چه بوده و در این میان با موانع بسیار خطرناک و دشمنان بسیار خون خواری مواجه میشوید. مهمترین قسمت این بازی گیم پلی بسیار خاص آن میباشد و میتوان آن را جز 5 بازی سخت جهان نامید. شما به عنوان یک فرد در ابتدا با دشمنانی برخورد میکنید، که برای سطح شما بسیار سخت و طاقت فرسا میباشند و این روند با ارتقای شما ادامه پیدا میکند تا درجات بسیار بالاتر! محیط بازی در نگاه اول بسیار کوچک می آید، ولی با مقداری گشت و گذار در مناطق شما میفهمید که در چه دنیای بزرگ(دی ال فاکس) و پهناوری گم شده اید و این دنیا یه حدی بزرگ میباشد که میتوان قسمت های مخفی آن را حتی از The Elder Scrolls V: Skyrim نیز بیشتر دانست. گرافیک بازی بالا نمیباشد، ولی نورپردازی آن و طراحی بصری این بازی چنان زیبا میباشد که میتوان لقب بهترین بازی 2014 را از نظر طراحی بصری نیز به آن داد و این نسخه نیز که در 2015 منتشر شده است نیز میتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. محیط های بسیار جذابی در بازی وجود دارد و سازنده در قسمت هنری سعی کرده که بازی خود را در یاد ها ماندگار کند. در بازی باس های مخفی نیز وجود دارد و یا باس هایی که با علاقه ی خودتان به جنگ شما می آید و غلبه بر همچین دشمنانی واقعا آسان نمیباشد و کشتن آن ها ممکن است ماها یا حتی شما را از بازی زده کند.

 

logos nvidia (6)  راهنمای نصب

۱- آنتی ویروستان خاموش  شود.

۲- فایل فشرده  را دانلود و سپس با برنامه Winrar از حالت فشرده خارج نمایید

۳- حالا شما می توانید با برنامهPOWERISO محتویات فایل را باز و اکسترکت نمایید

۴- محتویات را در دستگاه کپی خور خود کپی نمایید و  PS3_DISC بازی نصب کنید

۵-پایان

.

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای 3% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.


مشخصات بازی
تاریخ انتشار22 اسفند 1393
حجم
دستهبازی پلی استیشن 3
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود2530
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON