گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشاریکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

Left 4 Dead 2 دومین نسخه از بازی شاهکار Left 4 Dead در سبک ترسناک و اکشن بوده که یک سال پس از ساخت نسخه اول و در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. شرکت Valve ساخت و انتشار هر دو نسخه از...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

Left 4 Dead 2 دومین نسخه از بازی شاهکار Left 4 Dead در سبک ترسناک و اکشن بوده که یک سال پس از ساخت نسخه اول و در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. شرکت Valve ساخت و انتشار هر دو نسخه از این بازی را بر عهده داشت و علت ساخت بدون وقفه نسخه دوم، فروش بسیار خوب نسخه اول بود. این بازی دارای چهار Mode با عنوان های Campaign, Versus, Survival و Scavenge است که تمامی بخش ها به جز بخش اول به صورت تیمی برگزار می شود و کاربران می توانند به صورت شبکه (Lan) یا اینترنتی (Multiplayer) به کمک یکدیگر به نبرد با زامبی های ترسناک و به اصطلاح مرده های متحرک بروند. در بخش اول بازی Left 4 Dead 2 وارد داستان پر پیچ و خم بازی می شوید و در برخی از مراحل، افرادی به کمکتان می آیند.

نسخه فشرده BlackBox با حجم۱٫۲ گیگابایت

کاراکتر های قابل کنترل موجود در بازی، Coach, Nick, Rochelle, Ellis و Virgil نام دارند که هر یک از مراحل را به کمک این ۵ شخصیت به اتمام خواهید رساند. داستان اصلی بازی Left 4 Dead 2 ادامه نسخه اول این بازی بوده و افراد مذکور، از دست زامبی ها خطرناک و وحشت انگیز جان سالم به در برده اند ولی باری دیگر نیز این موجودات بدترکیب، جهان را به سلطه خود در آورده اند و امید تمامی انسان ها به شماست! در ابتدای بازی Left 4 Dead 2 در یک هتل متروکه و به هم ریخته به هوش می آیید، بدون این که از اوضاع وحشتناک بیرون خبری داشته باشید. به کمک هلیکوپتر از سقف این هتل نجات می یابید و از این قسمت به بعد باید تمامی نیروی خود را برای نابودی زامبی ها به کار ببرید. درگیری ها در محیط های تاریک و ترسناک اتفاق می افتد و راه نجاتتان تنها کشتن زامبی هاست. گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلریال پیشرفت قابل توجهی داشته و بر روی گیم پلی آن تغییرات بسیاری را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS : Windows® ۷ / Vista / XP / 8
Processor : Pentium 4 3.0GHz
RAM : ۱ GB for XP / 2GB for Vista
Graphics : DirectX 9 compatible video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better
Hard Drive : At least 3 GB of free space

 تصاویری از بازی:

توجه:  فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

 


مشخصات بازی
تاریخ انتشار03 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود3824
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON