گیم دونی دات کام

مرکز خرید و فروش اکانت بازی دست دوم و نو

کلیک کنید
گیم دونی

خرید لایک، فالوور و بازدید

خرید لایک فالوور و بازدید از تمامی اپلیکشین های موجود 

خرید
parsimember

2
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و...

امتیاز شما
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود.

نسخه فشرده  با حجم ۱٫۵ گیگابایت و فرمت فشرده

 

 

اما هیچ کس  نمیدانست که این تازه اول ماجراست… بعد از مدتی  Yaiba Kanikaze توسط سازمانی مرموز پیدا می‌شود که قسمت‌های از بین رفته بدن او را با نسخه‌های مکانیزه شده بازیابی می‌کند. Yaiba‌ آگاه می‌شود که زامبی‌ها ظهور کرده‌اند و Ryu به دنبال منبع آلودگی می‌ گردد. او تصمیم می‌گیرد که با سازمان همکاری کند تا بتواند انتقام خود را از Ryu بگیرد و همچنین می‌پذیرد که جلوی گسترش یافتن زامبی‌ها را بگیرد. در مورد گذشته YAIBA اتفاقات رمزآلود زیادی وجود دارد که شما با دیدن فیلم‌هایی که به صورت نقاشی‌های جوهری ژاپنی در بازی  ارائه می‌شوند بیشتر از آن ها مطلع می شوید.

شاهکاری جدید در راه است

اگر بخواهیم به بازی سازان ژاپن فکر کنیم قطعا نام استادان بزرگی به یاد ما می آید. بزرگانی همچون شینجی میکامی ( خالق سری Resident Evil) و هیدئو کوجیما ( خالق سری Metal Gear Solid). این ها کسانی هستند که هر کدام از بازی هایشان  برای خود عنوانی بزرگ بوده و هستند و همواره بازی های درحال ساختشان مورد انتظار بسیاری از گیمران است. بازی های همچون  The Evil Within و Metal Gear Solid V. اگر بخواهیم به بازی های نینجا و سبک hack&slash فکر کنیم، باید بپذیریم که  یکی از استادان این زمینه Keiji Inafune ژاپنی می باشد. کسی که در کارنامه  اش  بازی هایی همچون Dead or Alive و Ninja Gaiden می درخشد. و البته باید پذیرفت این بازی ها در این سبک از برترین ها به شمار می روند. سال گذشته Keiji Inafune صحبت هایی در رابطه با این بازی انجام داد و این موضوع که برای ساخت بازی از کمیک های آمریکایی الهام گرفته شده است را تایید کرد اما تاکید کرد که این بازی برای هر گیمری که طرفدار این سبک باشد، حال چه ژاپنی و چه آمریکایی و … قطعا جذاب و گیرا خواهد بود. وی از همان ابتدا اعلام کرد که با این که این بازی یک اسپین آف از سری Ninja Gaiden به شمار می رود اما بازی ای فوق العاده، خاص و نو خواهد بود. چرا که داستان بازی کاملا متفاوت با سری Ninja Gaiden است و بازی در بخش های مختلف حتی سیستم مبارزات تفاوت هایی با Ninja Gaiden و دیگر بازی های این سبک دارد. به طور مثال قابلیت “Ultimate Technique” که در عناوین دیگر دیده می‌شد با مُد دیگری به نام “Bloodlust”تعویض شده است که به Yaiba اجازه می‌دهد چندین دشمن را در یک توالی سریع از بین ببرد.

گرافیکی قوی از جنس کمیک ها

همه ما بازی The Wolf Among Us و The Walking Dead را می شناسیم. دو بازی بسیار فوق العاده که دارای گرافیک آنچنانی بازی های بزرگ نیستند اما برای خودشان یک شاهکار به شمار می روند. ما در آن بازی ها دیدیم که می توان با گرافیک کمیکی به جزئیات بالای تصویر پردازی پرداخت و بدون هیچ مشکلی محیطی جذاب و شخصیت هایی زیاد و با جزئیات ساخت. به طور مثال در گرگی در میان ما دیدیم که با این که همه چهره پردازی ها کمیکی است اما گرافیک آنقدر دقیق است که حتی حرکات صورت شخصیت ها هنگام صحبت کردن نیز کاملا  طبیعی به نظر می رسد. در حقیقت باید بگوییم که Yaiba:Ninja Gaiden Z نیز دقیقا این گونه است. این بازی در نوع خودش جزئیات و گرافیک بالایی دارد و نکته این است که سبک این گرافیک کمیکی است. گرافیک تماشایی و سبک وار بازیکنان را به ماجراجویی ای بزرگ دعوت می کند.

جنگجویی پیشرفته

همان طور که گفتیم تقریبا بیشتر اعضای مهم بدن Yaiba با قطعات مکانیکی جایگزین شده است و این موضوع او را به یک ماشین زامبی کشی تبدیل کرده است. او در وسایل جنگی اش  از اره برقی تیز و برنده تا راکت پانچ را دارد. می توان گفت شما سلاح های زیادی برای کشتن انواع زامبی ها در اختیار دارید و این موضوع قطعا لذت بخش خواهد بود. این بازی برای انواع گیمر ها ویژگی هایی را در نظر گرفته و این موضوع باعث شده اغلب گیمر ها بتوانند ازین بازی لذت ببرند و با آن ارتباط برقرار کنند، چه آن هایی که به دنبال داستانند و چه آن هایی که به دنبال خشونت هستند. از نکته های مهم دیگری که در رابطه با تولید این بازی باید به آن اشاره کرد این است که برای اولین بار Team Ninja و TECMO KOEI games بر روی یک آی‌پی جدید با هم همکاری می‌کنند. در حقیقت این بازی به شما این امکان را می دهد که خشم خود را با کشت و کشتار زامبی ها خالی کنید و خشونت خود را که با آدرنالین انباشته شده است بر روی زامبی پیاده کنید! سعی کنید تمام زامبی ها را نابود کنید و از داستان نیز لذت ببرید. باید گفت که در این بازی، اکشن توقفی ندارد و   خشونت بی‌رحم، تنها توسط هرج و مرج مطلق متوقف می‌شود!

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP (32-bit)
Processor: Dual core CPU 2.5 GHz
Memory: ۳ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® ۹۸۰۰ or better
Hard Drive: ۷ GB available space
Sound Card: Standard audio device

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® ۷
Processor: Quad core 2.7 GHz or better
Memory: ۸ GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
Hard Drive: ۸ GB available space
Sound Card: ۵٫۱ audio device

تصاویری از محیط بازی:

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

question-mark بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب


مشخصات بازی
تاریخ انتشار13 آگوست 2014
حجم
دستهبازی رایانه ای
فرمت
نظرات بدون دیدگاه
نویسندهdlfox
تعداد دانلود9400
نسخه

دانلود
PASSWORD : www.dlfox.com

مشابه که کاربران نیز مشاهده کرده اند

, , , , , , , , , , , , , , , , ,


gameriver

مطالب سایت بر اساس

NEWEST SITES

بازی های آینده …

COMING SOON